#26 Skrevet April 11, 2005 Vi har egentlig et stort behov for et møte snart! Helst med flest mulige selvsagt. Skal sette meg ned å studere litt jobbplaner og slikt nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 11, 2005 Har fri en uke nå snart, og har store planer om å kommer utover etter helga. Passer vel sikkert ikke like bra for deg da Oddbjørn.. Kanskje onsdag neste uke? Blir dårlig med glass på meg da, siden jeg skal på nattskift, men et møte må vi vel få til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 11, 2005 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=23433 Kan jo prøve å utsette "utflukten" din til lørdag f.eks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 11, 2005 Begynner å bli på tide med ett møte snart ja! Noen "glassing" blir det i allefall ikke på hverdags til meg, tidlig opp neste morgen vettu. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...