Vaske/poleringsdag: Søndag 10. april - Larvik

Anbefalte innlegg

Folkens,

 

Søndag 10. april vil jeg holde hus i Larvik fra tidlig morgen til sen kveld. Planen min er å gi bilen en skikkelig puss etter vinteren (noe den trenger).

 

Jeg har et innelager tilgjengelig i Larvik hvor jeg nok minst får 4 biler inn, kanskje et par til (se å flink jeg er til å rydde). Hvis noen er interessert i å være med denne dagen så er det plass tilgjengelig inne.

 

Holder til i Sophus Buggesvei 48 (Einhell-bygget). Ligger rett sør for Hovlandbanen, bak Ford og Mitsubishi.

 

Trenger bilen din en "sjau" så er det bare å møte opp. Er alltid mer hyggelig å holde på når man er fler. Har også poleringsmaskin med og diverse hvis noen vil låne.

 

Telefonnr mitt er 450 26 600 hvis noen lurer på hvor det er o.l. Andre lokallag er selvfølgelig hjertelig velkomne også. Er mye plass på utsiden også når det er fullt inne ;) hehe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen min er skitten og fæl som en gammal Taunus. Hadde helt klart trengt en shinings. Må nesten se an formen da søndag fort er dagen etter lørdag ... :full:

 

Ja, jeg så datoen nå ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.