#1 Skrevet Desember 31, 2011 På vegne av styret i Troms & Finnmark Lokallag ønsker jeg et Riktig Godt Nytt År til alle med-medlemmer i Troms og Finnmark Lokallag (ja, til hele landet også ) ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 31, 2011 Godt nyttår, og gratulere med dagen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 31, 2011 Godt nyttår 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 31, 2011 Godt nyttår, og gratulere med dagen:) Jo takk, Martin! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 1, 2012 Godt nytt år! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 6, 2012 Godt nyttår ja, Men trur nok 2011 var mitt siste år her inne, føler ikke at jeg er nok på forumet til å rettferdiggjøre de kronene det koster, selv om det ikke er mye! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 7, 2012 Godt nyttår ja, Men trur nok 2011 var mitt siste år her inne, føler ikke at jeg er nok på forumet til å rettferdiggjøre de kronene det koster, selv om det ikke er mye! Makan til tullprat! For du får jo ikke rabatt på Sulland på service/deler osv, som du fort tjener inn det medlemskapet koster? Også får man jo abo på Autofil med på kjøpet!! ++++ Neida, men du e no voksen og gammel nok til å bestemme sjøl. PS! Æ hadde en Yeti Alldrive på prøve i ett døgn. Må si æ ble positivt overraska. Mulig neste drosjebil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 7, 2012 Makan til tullprat! For du får jo ikke rabatt på Sulland på service/deler osv, som du fort tjener inn det medlemskapet koster? Også får man jo abo på Autofil med på kjøpet!! ++++ Neida, men du e no voksen og gammel nok til å bestemme sjøl. PS! Æ hadde en Yeti Alldrive på prøve i ett døgn. Må si æ ble positivt overraska. Mulig neste drosjebil... Hehe, kjøper jo ikke deler lengre, så lenge jeg har ny bil dekker de det som MÅ skiftes Har nok toalettlesestoff med FHM, Pondus å Rutetid Skal ikke se bort ifra at jeg kommer tilbake, men føler ikke at interessen for bil er den samme lengre, Å når det vi bare er et fåtall "Aktive" medlemmer som jeg uansett snakker med utenfor forumet så holder det... Yeti'en overrasker alle! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...