Anbefalte innlegg

På vegne av styret i Troms & Finnmark Lokallag ønsker jeg et Riktig Godt Nytt År til alle med-medlemmer i Troms og Finnmark Lokallag (ja, til hele landet også ;) ) !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt nyttår, og gratulere med dagen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt nyttår, og gratulere med dagen:)

 

Jo takk, Martin! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt nyttår ja, Men trur nok 2011 var mitt siste år her inne, føler ikke at jeg er nok på forumet til å rettferdiggjøre de kronene det koster, selv om det ikke er mye!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt nyttår ja, Men trur nok 2011 var mitt siste år her inne, føler ikke at jeg er nok på forumet til å rettferdiggjøre de kronene det koster, selv om det ikke er mye!

 

Makan til tullprat! :P For du får jo ikke rabatt på Sulland på service/deler osv, som du fort tjener inn det medlemskapet koster? Også får man jo abo på Autofil med på kjøpet!! ++++

 

Neida, men du e no voksen og gammel nok til å bestemme sjøl. ;)

 

PS! Æ hadde en Yeti Alldrive på prøve i ett døgn. Må si æ ble positivt overraska. Mulig neste drosjebil... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Makan til tullprat! :P For du får jo ikke rabatt på Sulland på service/deler osv, som du fort tjener inn det medlemskapet koster? Også får man jo abo på Autofil med på kjøpet!! ++++

 

Neida, men du e no voksen og gammel nok til å bestemme sjøl. ;)

 

PS! Æ hadde en Yeti Alldrive på prøve i ett døgn. Må si æ ble positivt overraska. Mulig neste drosjebil... :D

 

Hehe, kjøper jo ikke deler lengre, så lenge jeg har ny bil dekker de det som MÅ skiftes :P

 

Har nok toalettlesestoff med FHM, Pondus å Rutetid :P

 

Skal ikke se bort ifra at jeg kommer tilbake, men føler ikke at interessen for bil er den samme lengre, Å når det vi bare er et fåtall "Aktive" medlemmer som jeg uansett snakker med utenfor forumet så holder det...

 

Yeti'en overrasker alle! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.