Lokallagstreff torsdag 5. januar, Peppes pizza Tønsberg kl.18:30.

Anbefalte innlegg

Vestfold lokallag inviterer igjen til månedlig lokallagsmøte, og tradisjonen tro blir det også i år første torsdag i måneden på Peppes pizza i Tønsberg, fra kl 18:30 og utover.

 

Parkering:

Vi opplever stadig at folk bruker mange penger på parkering. Det bør være unødvendig!

Parkering er gratis fra kl. 18 på parkeringen syd for Peppes, men ikke på bortsiden/sydsiden av sperringen. Pass på skilting!

Ellers er det fri gateparkering i kvartalet rundt det gamle posthuset/banken rett syd-øst, og noen plasser på 'Sjøfartsplassen', der det er en fontene og en svær eik. Også fritt på parkeringen ved kinoen.

Lurt å bruke pengene på pizza i stedet for parkering.. :P

 

Vi får bra rabatt på politisk ukorrekt skummende drikke, og _vanligvis_ rabatt på pizzaen også. (Vi skal forsøke å forhandle frem en mer konkret avtale i år.) Det er allikevel ingen spiseplikt, så kom gjerne hvis du bare vil skravle litt!

 

På møtet i februar skal vi ha valg på lokallagsstyre, så si gjerne fra om du har lyst til å være med å forme klubben!

Vervene som er på valg blir kunngjort om litt i egen tråd.

 

Jeg tar som vanlig med skiltplater og klistremerker, samt noen av årets siste treffpunkt hvis jeg husker det.

 

Håper at mange kan komme!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er på jobb. Så vi kommer ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Røsk meg i strikken, jeg kommer! Munch.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er på sjøen. Men skal få prøvd å kommet meg innom på februar møtet så jeg får hilst på gjengen hvertfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumpetitten..!

Kommer enten i "flatgolfen" eller "partygolfen / toern", avhengig av været/temperaturen.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Sulten, jeg.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hyggelig pizzatreff, vi ble 'bare' 6 stykker i dag, og ekstra hyggelig at to relativt nye medlemmer kom i dag!

(Håkon og Marius var tøffe og stilte oppe etter å ha shoppa klistremerker her om dagen, og med såpass fine A4'er håper jeg vi ser dere ofte! :D Du må gjerne poste hvordan du fiksa US/'vanlig'-parklys anordningen Marius, tipper flere er interessert i det!)

 

Vi prøvde å diskutere litt rundt hva vi skal finne på fremover, og jeg vil ta med forslag og dra igang et styremøte relativt kjapt! Virker som at gokart, LeMans 24h, photoshoot, shinetreff og vårmønstring på bilmuseet (Kristian, les: Vaffeltreff) er ting vi bør få med, så noen av disse kan vi spikre ganske raskt så vi får en dato å forholde oss til.

 

Jeg glemte forresten å røske Chris William i strikken, skal huske det neste gang...

 

Takk til Peppes v/Espen for knallbra service! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mmm.. vaffeltreff... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Überfet lyd på flatgolfen forresten, hr. Bleken.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi var på besøk hos de fraflyttede Vestfoldingene Frank&Sabrina på Hemnes (Mo i Rana) på torsdag, og i mangel av Peppes blei det pizza på Hemnes Mat&Vinhus. Vi savnet dere selvfølgelig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Überfet lyd på flatgolfen forresten, hr. Bleken.. :D

 

Det er godt å høre : vinke :

Blir nok bra når jeg kan dra den lenger enn 5500 omdreininger også.. (Tror jeg tok den til ca 3-3500 og halv gass ut fra pizzatreffet pga relativt kald motor).. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.