#451 Skrevet Mars 13, 2017 Den kalles for "5-arm Pin design", original tilbehørsfelg for Audi A1. Lages i både 15" og 16". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#452 Skrevet April 4, 2017 Nettsøkingen min kom ikke helt frem denne gangen. Noen som har navnet på disse ? Sent fra min SM-G930F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#453 Skrevet April 4, 2017 Nettsøkingen min kom ikke helt frem denne gangen. Noen som har navnet på disse ? Sent fra min SM-G930F via Tapatalk Kan det være OZ Racing Cup F1? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#454 Skrevet April 4, 2017 Kan det være OZ Racing Cup F1? Jo det stemte bra d ja. Takk for d Fant litt da jeg bare fikk rette navnet http://wa007.com/projects/ozracing/r25.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#455 Skrevet April 19, 2017 Hva heter disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#456 Skrevet April 19, 2017 http://www.comp.co.uk/wheels/wheels.asp?size=motorsport-wheels-18-13 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#457 Skrevet April 19, 2017 http://www.comp.co.uk/wheels/wheels.asp?size=motorsport-wheels-18-13 MO1810 uten senterdeksel? Kunne tenkt med 4 av de bakfelga fra Porscha. Står at de er ute av produksjon... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#458 Skrevet Juni 7, 2017 Litt dårlig bilde, men noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#459 Skrevet Juni 7, 2017 Litt dårlig bilde, men noen som vet? Flere som lager dette designet, Rotiform SPF, Zito ZF03, Monaco Tunnel feks (Har de sistnevnte på S3n min, link under her). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#460 Skrevet Juni 21, 2017 Noen som vet navn eller delenummer for disse (2011 Audi A1)? Ev vet pris på senterdekslene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#461 Skrevet Juli 3, 2017 Noen som veit hva disse heter? Veit bare det er ASA som har de og at de er tre-delte! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#462 Skrevet Juli 3, 2017 Det ser ut som AR1 med kvitlakkert kant. Det er ikke sikkert at de er 3-delte selv om det er bolter der. Det er som regel juksebolter på billigfelgene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#463 Skrevet Juli 3, 2017 Omformulere meg litt! Tønna er svartlakkert, senter er antrasitt og kanten er hvit. Jeg har de på bilen hjemme, men jeg fikk aldri vite hva slags modell felgene var. Kun hva slags merke! Ar1 er det nok ikke, da disse ikke er å få kjøpt lenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#464 Skrevet Juli 3, 2017 Omformulere meg litt! Tønna er svartlakkert, senter er antrasitt og kanten er hvit. Jeg har de på bilen hjemme, men jeg fikk aldri vite hva slags modell felgene var. Kun hva slags merke!Ar1 er det nok ikke, da disse ikke er å få kjøpt lenger ASA DM3 tenker jeg, De er litt like AR1 men er annet layout på skruene rundt blant annet da DM3 er 3delte felger, så du har helt rett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#465 Skrevet Juli 3, 2017 Ja de ser ut som kan stemme! Da veit jeg hva jeg kan leite etter. Har lyst på ett sett til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#466 Skrevet August 18, 2017 Noen som kan si meg hva slags felger disse er? Sent fra min G8231 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#467 Skrevet August 18, 2017 Japan Racing JR15 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#468 Skrevet Desember 1, 2017 Er det BBS Speedline? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#469 Skrevet Desember 1, 2017 Ser veldig ut som speedline ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#470 Skrevet Desember 2, 2017 Er det BBS Speedline? Ja. Sikkert med eBay senterkopper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#471 Skrevet Januar 7, 2018 (endret) Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#472 Skrevet Januar 7, 2018 Noen som vet?[ATTACH=CONFIG]256529[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]256545[/ATTACH] De nederste ser veldig ut som disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#473 Skrevet Januar 8, 2018 Noen som vet? Øverste - Rotiform LHR Nederste - original VW tilvalgsfelg på Golf og Jetta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#474 Skrevet Januar 17, 2018 Nederst ser ut som ATS GTR. Som tydeligvis fins i VW-versjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#475 Skrevet Februar 4, 2018 Noen som veit hva disse heter? Lurer kanskje på om det mangler senterdeksler? Dessverre veldig dårlige bilder av eier! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...