"Hvilke felger er dette?" - tråden

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva disse felgene heter? Sto på Polo GT Sport 1.4 når jeg hadde en slik bil. 17".

 

61460.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke Aristo mon tro?

 

Brillantsilber: 1J0 601 025 BC 8Z8

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke Aristo mon tro?

 

Brillantsilber: 1J0 601 025 BC 8Z8

 

Det ser veldig rett ut. Så kommer det store, hvor kan man få tak i sånne i norge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser veldig rett ut. Så kommer det store, hvor kan man få tak i sånne i norge?

 

Om ikke eBay er et alternativ må man nok gå gjennom en VW forhandler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser veldig rett ut. Så kommer det store, hvor kan man få tak i sånne i norge?

 

Jeg fant disse her om dager, riktig nok litt mer eksklusive, da de er laget i magnesium, hvertfall i følge eier.

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?folderId=1998980&finnkode=56383615

Er har litt anerledes senter, men de er finere synes jeg.

Skal du kjøpe eller finne pris for salg på de du har? Eller har du dem ikke lenger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fant disse her om dager, riktig nok litt mer eksklusive, da de er laget i magnesium, hvertfall i følge eier.

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?folderId=1998980&finnkode=56383615

Er har litt anerledes senter, men de er finere synes jeg.

Skal du kjøpe eller finne pris for salg på de du har? Eller har du dem ikke lenger?

 

De var ikke dumme! Men litt pricy.. Jeg er ute etter å kjøpe noe lignende. Blir nok en Polo til dama, og den typen passer bra på 6N/9N chassi. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis de er laget i magnesium så prisen et "røverkjøp" - dog er jeg litt tvilende om det er ekte magnesium felger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det originale hjul så er de visstnok i magnesium:

 

Sitting pretty on stunning 18-inch wheels, the lightweight magnesium alloys are pulled from the Beetle Cup racing versions.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aristo er laget og solgt av OZ, så de finnes helt klart på ettermarkedet, i et vell av størrelser og dimensjoner. De er desverre ikke å få kjøpt nye lenger.

 

Er det originale hjul så er de visstnok i magnesium:

 

Det er nok bare Beetle RSi og Cup-versjonen som har magnesiumhjul. Golf R32 har vanlig aluminium, hvis jeg ikke tar helt feil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aristo er laget og solgt av OZ, så de finnes helt klart på ettermarkedet, i et vell av størrelser og dimensjoner. De er desverre ikke å få kjøpt nye lenger.

 

Kan du peke meg i en retning for å få kjøpt noe slikt? Eller er det stortsett ebay på de også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Originale R32 - er aluminium. En advarsel rundt magnesiumfelger, de blir sprø og porøse overtid. Jeg har har en eldre intaliener med orginale magnesiumfelger. Der ble jeg anbefalt å ikke bruke felgene pga av aldringen.

 

Aristo er laget og solgt av OZ, så de finnes helt klart på ettermarkedet, i et vell av størrelser og dimensjoner. De er desverre ikke å få kjøpt nye lenger.

 

 

 

Det er nok bare Beetle RSi og Cup-versjonen som har magnesiumhjul. Golf R32 har vanlig aluminium, hvis jeg ikke tar helt feil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare meg som som ikke tror det er Aristo felger? Gjerne vinkelen, men Aristo er ganske dype der med boltene, noe denne felgen ikke ser ut som den er. Ser heller ut som noen RH felger.

 

 

Bilde av Aristo felg.

 

467a780c568850006c2790156b916ab2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aristo er laget og solgt av OZ, så de finnes helt klart på ettermarkedet, i et vell av størrelser og dimensjoner. De er desverre ikke å få kjøpt nye lenger.

 

 

 

Det er nok bare Beetle RSi og Cup-versjonen som har magnesiumhjul. Golf R32 har vanlig aluminium, hvis jeg ikke tar helt feil.

 

Og så lenge vi snakker om felgene til Beetle RSI og Cup så har disse et veldig, veldig lavt ET. Ikke noe man får under et originalt Golf 5 elle.r Polo 9N-karosseri akkurat.

 

EDIT: Dette er info Per naturligvis er klar over. Jeg skreiv det mest for å informere andre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne felgen på en Porsche Boxster (987) er et lite mysterium på et annet forum. Trolig en 10x19 basert på dekkbredden. Klarer vi å identifisere den?

 

16868797245_76105f7c31_c.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sportec, muligens? Har sett disse både med og uten Sportec-skrift i Porsche-utførelse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er dette?

 

IMG_0030_zpsmtlxnfhz.jpg

 

Vossen VLE-1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan hjelpe meg med å finne info rundt disse? Skulle gjerne hatt noen papirer på de........

43_1350857762.jpg

 

Ninja edit: Kan det være disse? http://www.multillantaszl.com/

 

M08269.JPG

43_2077898759.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

255 eller 275 på 9,5 felg? Blir 255 mye strekk? Noen som har erfaringer med det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dritfet CC,hva heter felgene?

 

DSC_2480.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.