Gruppekjøp på HOT FROG 80°C

Anbefalte innlegg

Sporingsnummer er kommet!

Pakkene befinner seg imellom tyskland og norge atm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 til meg også , flott tiltak

 

Skal vi spleise på frakta? Kan komme og levere den på døra di, eventuelt hente min om du vil ha dei sendt til deg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

helt greit kim

mobil nr mit 404 93483.

 

har du funnet ut hvor du skal ha den på aan motoren ?

litt i stuss , hva som er retur slangen bak på toppen ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikkje sett så mykje på det endå, tenkte å kanskje sjå på det i helga.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden du fortsatt har noen igjen - kjøper gjerne en jeg også! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe nytt? Bilen min fryser og nekter å starte..:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendingen er til importvurdering

 

Slik har den stått i 2 dager nå, ikke akkurat raske de tollerne....!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Typisk det der.. Selv billig frakt fra feks usa er raskare hit enn tiden i tollen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forseint å melde seg på her eller? Evt bestilte du noen ekstra man kan få kjøpt direkte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bestilte noen ekstra, ser ut som det ikke var et dumt valg.

 

Når det gjelder pakken så har jo den såklart blitt stoppa i tollen. De måtte jo bruke 5! dager på å sende tre identiske brev, hvor en epost eller en telefon kunne løst mange ganger raskere : mad : Mildt sagt frustrert her jeg sitter og jeg beklager på det sterkeste ventetiden for alle dere. Jeg hadde jo håpet på å fått dette ut til alle før Funäsdalen, men der må jeg skuffe dere : gråter :

 

(FYI, jeg bestilte en personlig pakke ifra Luxemburg, dro på tirsdagen, idag ble den levert på døren.. Så sånn går det når tollen ikke får blande seg! Makan : bråk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott, da tar jeg en. Ser ut til at blokkvarmer elementet mitt har tatt kvelden.

 

Sender du meg beløp/kontonr ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sender ut felles betalingsinfo til alle når jeg får pakkene hit, først da vet jeg totalkostnaden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du har enda en til overs tar jeg en også......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du har enda en til overs tar jeg en også......

 

Og i såfall kan du ta med de som er bestilt til Follo-regionen, når du kjører hitover. Så slipper Chris styret med å sende, og vi sparer porto.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt noen igjen?

Kunne tenkt meg 1stk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt noen igjen?

Kunne tenkt meg 1stk.

 

5 stk i følge listen her oppe.: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar en vis det ikke er forsent;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er status på leveringen? Sitter fast i tollen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdatering!

(Kortutgave for de som ikke orker lese: pakken er ute av tollen og på vei)

 

Tok en telefon idag, møtte en kar som jeg først trodde var en sånn automatisk tastevalg-maskin (gud, han må ha jobba der lenge for makan til monoton stemme..!)

 

Forklarte saken da og fikk beskjed om at neida, pakken hadde allerede blitt sendt ut.. Ba om et sporingsnummer og søkte opp det, viste seg å være en pakke som var mottatt og hentet for en uke siden, med vekt på 3,2 kg og 9dm2 volum......

Når jeg fortalte det da så var det ikke det riktig likavel og leste opp sporingsnummeret til han på nytt... Nei, de hadde ikke kommet i tollen enda... men han ble målløs når jeg sa jeg hadde fått brev ifra de og at jeg har sendt en mail på det..

Han kom frem til at det kunne ikke stemme for det ville han oppdaget... (sitter`n alene han eller..!?!? )

 

 

Nok var nok, jeg satt på jobb og hadde brukt 20 minutter på bare surr, så jeg måtte ty til en litt mer bestemt tone.. og da skal jeg si det ble fart i sakene... Jaggu så fant han ikke begge kolliene med en gang, fant også mailen min og vips var pakkene tollklarerte...

Så nå skal "bare" pakken ut av oslo, og hit til meg! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skal nå ha tusen takk for styret vertfall! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er like interessert i å få tak i dette som dere er, så ikke noe problem. Bare hyggelig å kunne hjelpe flere her inne, vi er da alle en familie, er vi ikke? HappyDance1.gif:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det slik at du selv pakker om og sender de videre fra deg, eller er det noen som organiserer egen transport?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil også ha en varmer, hvis du har igjen noen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det slik at du selv pakker om og sender de videre fra deg, eller er det noen som organiserer egen transport?

 

I utgangspunket så er det slik ja, men Lars Erik Johannessen skal snart til østfold og follo-regionen så de som bor der får nok sine enheter shippet, vel og merke om posten klarer å få fingern ut da : bråk :

Det er ingen must å måtte få de shippet, de ligger fint her de så om du eller noen du kjenner skal ned hit så går det helt fint :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.