VAG - Førstegangsbil - Forslag?

Anbefalte innlegg

Fruen skal ha førstegangsbil.

 

 

Krav:

 

- EU-ok

- Ingen store feil/mangler

- Maks 30k

 

 

Ellers er det lite krav fra vår side:)

 

99578020

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fruen skal ha førstegangsbil.

 

 

Krav:

 

- EU-ok

- Ingen store feil/mangler

 

 

 

Ellers er det lite krav fra vår side:)

 

99578020

 

Har ikke Håkon lagt ut Lupo`n sin?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en arbeidskollega som jeg tror skal selge sin Lupo her oppe, tror den stort sett har vært på verksted med alt som er. Mener den har en feil med "nervøst" speedometer som den eneste feilen, men kan evt. sjekke opp hvis det er av interesse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke Håkon lagt ut Lupo`n sin?

 

Frusen skal ha førstegangsbil:)

 

5tegn ;)

 

Har en arbeidskollega som jeg tror skal selge sin Lupo her oppe, tror den stort sett har vært på verksted med alt som er. Mener den har en feil med "nervøst" speedometer som den eneste feilen, men kan evt. sjekke opp hvis det er av interesse.

 

Sjekk gjerne opp ja:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Sjekk gjerne opp ja:)

 

Har hørt med han, og det er en 1999 modell, 1.0 del standard modell.

Har ikke studert den spesielt godt jeg, vet den er grønn.

Feilene jeg har fått opplyst er speedometeret og vistnok låsing på førersetet.

Hadde vistnok gått 122' km og han tenkte seg en 20-25' for bilen.

Utfordringen var vistnok at han ikke kunne selge før i februar / mars pga. hus salg / kjøp, men kan sikkert være rom for diskusjon der..

Kan evt. skaffe deg tlf.nr hvis det blir av interesse...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt med han, og det er en 1999 modell, 1.0 del standard modell.

Har ikke studert den spesielt godt jeg, vet den er grønn.

Feilene jeg har fått opplyst er speedometeret og vistnok låsing på førersetet.

Hadde vistnok gått 122' km og han tenkte seg en 20-25' for bilen.

Utfordringen var vistnok at han ikke kunne selge før i februar / mars pga. hus salg / kjøp, men kan sikkert være rom for diskusjon der..

Kan evt. skaffe deg tlf.nr hvis det blir av interesse...

 

Ingen hast. Ligger flere på Finn til omtrent samme pris og nærmere beliggenhet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil slå et slag for Lupo som konebil/kjøre til jobben bil. Dette er en meget ukomplisert bil (sier seg egentlig selv, når de er så dårlig utstyrt at luft i dekkene var ekstrautstyr) med ganske gunstige delepriser. 1,0-motoren (AHT) som er levert i Norge er en ytterst enkel og lettskrudd konstruksjon. Ulempen er at den er levert til få markeder, så du er henvist til å kjøpe originaldeler i mange tilfeller (om man ikke tar seg tida å søke det opp på eBay).

 

Man behøver ikke å gjøre mer enn å kjøpe en billiggewinde, et sett smakfulle hjul i 15"/16" (for å sikre god framkommelighet) og ta av støtlistene på sida, så har man en bil som skiller seg ut fra røkla:).

 

Jeg kjører damas Lupo til jobb hver dag nå og trivselen inni der er meget høy. Nærmere Einser-røttene kommer man ikke med en 2000-tallsbil: ja :. Hadde den hatt 1,4 TDI-motor og større spylervæsketank hadde den vært perfekt;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endret tittel til noe mer generelt innen VAG:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.