Audi 90 qattro, 2.3 20v sedan. Solgt, kan stenges/slettes

Anbefalte innlegg

Hei. Har en audi 90 quattro stående som er påbegynt nedpussing for lakk. Dessverre strekker ikke tiden til å gjøre denne ferdig nå som jeg er student. Det gjennstår litt sparkling noen få plasser, og noe sandblåsing. Frontruten er tatt ut og kastet, da det var endel rust i ramma rundt, og ruta så ut som en stjernehimmel i solskinn.

 

Det er en amerikansk bil, så den er noe tyngere enn en europeisk grunnet noen ekstra stålbjelker(?). Den ble EU ok for et år siden, men må inn igjen nå. Det bør dog ikke være så mye som skal til for å få den godkjent, skilt står på bilen.

 

Bilen har elektrisk takluke, vinduer, "digital" AC, klokker i midkonsoll med olje temp/trykk/batteri spenning. Den har også cruise control som desverre ikke fungerer. Interiøret er beige skinn interiør, men har sett bedre dager. Lite slitasje hull i sømmen på sideputen førerside, samt et stort hull i baksete, dog under armlenet bak. Kan også nevne at den har skipose.

 

Ting som ble byttet til eu kontroll for et år siden:

Håndbrekkwirer

Skiver+klosser bak

Indre bærearms foringer venstre bak

"Kyllingbein" forran

Hjullager venstre foran

Motorolje (helsyntetisk)

 

Litt vanskelig å sette pris på den, siden det er endel jobb som gjennstår. Ser for meg rundt 13 000,- eller bud. Har også kjøpt inn lakk til bilen, sort blank, som kan følge med mot litt tillegg.

 

Mvh Andreas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Manuell kasse?

 

B3 quattro ble aldri levert med automat (takk og lov!!)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det nå, bare litt småtrøtt på morran dvs øya gikk i kryss og anders ble andreas og gullfarget ble burgunder osv...

 

Flaut! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frank: hva slags bil, og hvor mye imellom?

 

Den har 5 trinns manuell kasse. Ikke bilen i linken nei :)