Anbefalte innlegg

Vil da sjekke interessen på Audin min, er en 94mod audi 100 2.3e , gått 313k, ingen ulyder i motoren, bruker litt olje. reg reim var byttet på 270k i følge forige eier(har ikke kvitering på det) er eu ok til septermber 2012. siste totalservice var i 08, var ikke i mye bruk etter det, bare lang turer. har hat bilen i mitt eie fra 302k km, skal muligens inn på totalservice i nermeste framtid, spørs om jeg har penger til det.

 

Mangler en list på høyre bakdør.

Bulk over høyre framskjerm, etter et lite uhell på glatt føre.

Noe feil med elektronikken, har ikke lys i instrumentpanelet eller strøm til cd spiller.

slitte sommerdekk foran, 1helt nytt vinterdekk(venstr foran) de 3 andre er brukt gjennom 1 sesong.

bilder kommer i morgen.

 

kom med bud.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1kr? prisantydning hadde vært fint...evt minstepris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde tenkt meg rundt 10 for den siden jeg betalte 20 og det er ca 1år siden, er da ikke store forskjellen fra da, - den bulken,lista , elektronikken(skal bare være å skifte noen ledninger) og litt mer km stand.

 

248688_1810475498156_1128052121_31621070

er da det eneste bilde jeg har av bilen nå men skal ta bilder i morgen å slenge ut.

 

Lagt til etter 15 timer 23 minutter:

 

IMAG0281.jpg

bulken høyre hjulbue foran.

 

IMAG0280.jpg

Manglende list Høyre bakdør.

 

IMAG0278.jpg

Original felg, har pusset den og lakkert, var meget stygg.

 

IMAG0279.jpg

IMAG0282.jpg

 

Lagt til etter 1 dag 21 timer:

 

ingen som er interisert i en god bruksbil?:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt til salgs , er i daglig bruk, ingen ulyder i motor/starter uten problemer. kan være intrisert i bytte, pris kan diskuteres, ta kontakt om det er noe du lurer på : tlf 91791947, eller mail: Noiia@live.no , eller her :)

 

lov å spørre om det er noe også :)

 

Lagt til etter 39 minutter:

 

Finn annonse: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33193106

 

imag0289b.jpg

imag0288s.jpg

imag0287bf.jpg

imag0286z.jpg

 

Bump, bilder av intr ute :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du er ikke interessert i å selge bilen i deler?:P skulle gjerne kjøpt bilen,men 10tusen blir dyrt når man bare ska hente en del deler:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir vel spørs på hvilke deler i det tilfellet :P

kan da kjøpe hele bilen, ta de delene du trenger så selge resten? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.