94 S6 Avant 2.2TQ 6-trinns manuell

Anbefalte innlegg

Ønsker å selge min S6. Grei bil som virker i ok stand. Noe småplukk har jeg imidlertid funnet..

 

Her er liste over det jeg kommer på:

- Vindusvisker på bakrute mangler. Skal bare være å montere ny så er ledningene osv intakte.

- Displayet angir en feil på bremsene. Men bremsene fungerer utmerket, sett bortifra at ABS funksjonen ikke fungerer. Litt usikker på hva dette kan være, mulig en ABS sensor som er gåen. Har også lett litt rundt på forumet og det kan også være denne berømte "bomba".

- Fjernstyring på sentrallås virker ikke. Må bruke nøkkel i døren.

- Baksetene kunne trengt en rens.

- Frontrute har en liten sprekk helt i høyre side, ingenting som hindrer synsfeltet og derav blir det ikke anmerket på f.eks EU.

- Panser er trolig byttet da det har en liten nyanseforskjell i forhold til resten av bil, ser det såvidt på bildene.

- Mangler 2 små plastdeksler nederst ved kanal på høyre side foran og bak. Ser det på bildene.

 

Ellers starter bilen alltid, og fungerer utmerket til daglig bruk. Karosseri er meget pent uten hverken rust, sinkslepp eller skader.

 

 

Se annonse for bilder og pris: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=32799536

Pris kan diskuteres, vurderer også innbytte hvis det er noe som frister : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny pris! 59 000,-

 

Lagt til etter 1 dag 18 timer:

 

Bump! Ingen som vil ha seg S6? Mener prisen skal være grei også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.