Anbefalte innlegg

Hei, ønsker og kjøpe en 80q, 90q eller 100q. (ikke c4)

 

100q helst med gamlesperren.

 

Motor problemer, deff motor, lakkskader, bulker, rust (så lenge det ikke er noe alvorlige greier) spiller ingen rolle. trenger ikke være skilt eller eu-godkjent.

 

Send PM om du har ;) alt av interesse ;)

 

Max pris 10 000,-

 

Mvh Michal

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må være 5 syl!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet om en 90 q til salgs for ca 10 iallefall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noe info, bilder, nr til selger?

 

Mvh Michal

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Låner brukeren til Joar litt.

Vurderer å selje bilen min, ein 89 100 quattro. Har ikkje behov for bil for tida, og den har stått i garasjen som følge av det i 6mnd no. Den skulle inn på godkjenning i november, men tok av skilta i august og har ikkje godkjent den. Av feil som mest sannsynlig må rettast før ei evt. godkjenning er fikse eksosannlegg. Her har eg montert 2.5toms biltema rør frå katalysator og bak i ei simons(?) endepotte, men denne endepotta var rusta og heng ikkje på no, så alt som trengs er nok berre ei endepotte/lyddempar.

 

Har også slitt litt med ein slags trykkventil til bensinen bak under tanken, denne blei fjerna og satte i staden på ein slange med slangeklemmer. Ikkje bydd på noko problemer for køyringa sin del, men eg meiner å hugse at slangen var av den dårlige typen. Ellers har eg bytta ganske mykje deler på bilen, bl.a bremsar frå ein 100TQ, alle foringar er bytta, dei fleste stag er bytta. Pluggar, pluggledningar, coil, hjullager osv.

Lite rust.

 

23702_411500451207_561226207_5599193_978

25012_413642941207_561226207_5653335_790

 

Eivind

 

edit: Fått godkjent ombygging til 10vt om det skulle hjelpe på salget. Er femmar sjølvsagt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.