Anbefalte innlegg

Noen som vet om noen verksted/lokaler i stavanger sandnes område? Trenger et om 2mnd når jeg kommer til stavanger igjen...

Kansje en skru kamerat ikke hadde vært å forakte også?

 

noen som vet om noe???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

leter vell sånn passe passivt selv men har ikke funnet noe enda.

blir sikkert litt trang økonomi når jeg flytter ut så få se hvordan det går.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er villig til å betale litt men da bør jo denne plasen være verd d da.. dvs varmt lyst å litt god plass... ellers er jo andre verksted finesser et pluss.. Ingen som vet om noe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei det virker som det blir skruing på texen fremover for deg.

:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen så vett om någen ting?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva om lokallaget hadde et sted man kunne låne/leie ?

Hvis det er mange som "trenger" skruplass til småjobber som fjærbytte, hjullager, bremseklosser o.l. (som ikke er lange prosjekter) kunne vel dette vært noe å tenke på ....?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

helt enig.. det har vært drøfta før også med at lokallaget leier et lokale.. men det ble ikke konkludert med noe den runden :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå blir det igunnen litt vanskeligt for lokallaget å leia et lokale hvis dorr ikkje e nogen faste som e med på det.. kem ska betala dette?? ikkje eg.. å det går ikkje an å basera det på at me tar peng for at de som skrur får skru i det lokale... det besta e å gå isamen nogen å leia et lokale som de som har "værste" på østlandet.. men klart dorr e nogen som har ordna seg å ikkje har plass t merr folk, men dorr e jo de som desverre ikkje har plass å stå..

 

en ting som "me" kan jørr for oss e å legga ud en forespørsel om en plass t å jørr en ting å helle få pm fra en som kan åpna garasje dørå for de..

 

sko gjerna hjelpt ud men har ikkje mulighet for det.. har ikkje garasje som det går an å skru i å det eg trenge å jørr med bilen jørr eg på jobben..

 

good??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

flytter til stvg fra oslo nå i helga skulle funnet en plass til bilen ganske snart. Noen som har lyst å bli me å finne noe? kansje noen som har (noe slikt som min bil) som blir stående en stund. Det er jo somoftes kjekkere å skru flere en ensom hjemme i garasjen. Har muligens et lokalet på gang. PM meg vis du er inntresert eller vet om noe bra plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kan nok være interrisert etterhvert når jeg får meg ny bil..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.