streetmeet metrosenteret lørenskog 16.april

Anbefalte innlegg

Ingen "tull-kjøring" (burning, spinning og annet unødvendig) og pass på å ha bilen i forskriftmessig stand, godkjente modifikasjoner og slikt. Å komme med noe som kan pirkes på vil bli slått ned på ved hjelp av mangellapp, høyst sannsynlig.. Husk også at nærlys og tåkelys er *forbudt* sammen, det samme er parklys og tåkelys etter mørkets frembrudd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar å frisker opp denne her for å kanskje få med flere i siste liten :D ... regner med at jeg kommer og er der ca kl 20.00!!! Mc Donalds Lørenskog v/Shell stasjonen. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bad'roc kommer på McD mellom kl 20 og 20.30!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ble litt skuffet...

Masse folk, men det var alt for liten plass til så mange biler/mennesker. Skjedde ikke så veldig mye heller med politi på hvert hjørne. De hadde spandert på seg bruk av politihelikopteret i dag også.

DSC00529_800.jpg

DSC00530_800.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøsseland, kan ikke bare politiet bruke alt av ressurser på "bilgangsterne" og drite i de kriminelle litt mer snart? ehhh, hadde jo vært den perfekte anledning til å rane noe i distriktet jo... Talentløst politi, hadde vel holdt med ett par biler vel? : klø :

 

Latterlig........

 

Sunn norsk ungdom (og rånere) kan man ikke ha, "go for the kriminals cops" :D:D:D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Masse folk og biler som Bjørn sier, men laaangt mellom perlene : gråter :

metro1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle ha hvert der i kveld ja. Ble en tur på byen istedet...

 

Sprøtt at politiet burker så mye resurser på et biltreff. So what om noen burner litt!

 

Men politiet gjør også jobben sin, erfarte det i kveld:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange lot nok finbilen stå hjemme etter å ha hørt/lest om biltilsynets storaksjon på fredagen.

 

At det gikk rolig for seg på plassen er jo egentlig ganske positivt

Men at "storebror" ser deg var vel ikke fullt så hyggelig...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange lot nok finbilen stå hjemme etter å ha hørt/lest om biltilsynets storaksjon på fredagen.

 

At det gikk rolig for seg på plassen er jo egentlig ganske positivt

Men at "storebror" ser deg var vel ikke fullt så hyggelig...

 

Så Bad'roc'n din ihvertfall :)

Bilde011.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artig å se at onkel tar så av med å "passe på oss" :D

 

Sist Streetmeet 7 km utenfor Kristiansand sentrum endte med at politiet stillte opp med 8 uniformerte biler og et par sivile (visst nok). Så sperret de alle innganger til den delen av Kr.sand vi var i og slapp ikke folk inn :D

 

Syntes nå at de var litt vel mye, men for min del var jeg glad de kom. Var jo sikkert 200 småtjenter (15 - 17) soom løp rundt drita der og velta seg inn mot biler.. I tilegg så knuste folk flasker... og hele greia ble bare patetisk...

 

De som bare var der for å titte på biler og slå av en prat tror jeg koste seg :D

 

PS: når de jaget folk vekk fra området, så kjørte 100-150 biler inn i byen. Der var det EN politibil... Da tror de nok de følte at de hadde kontroll på situasjonen ja : gb : : gb : :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snuten likte Bad'roc så godt at de slo leir rundt bilen med sin Hiace og opptil flere Volvoer.

De ble så inspirerte at de (helt rettmessig) la et par par slitsomt fulle gutter og jenter i jern og tok dem med seg "hjem" i Hiacen.

6b545e57.jpg

 

Vi så det hele fra orkesterplass der vi lente oss på Bad'roc, og hadde en riktig så hyggelig prat med "Storebror" før Bad'roc vendte snuten hjemover mot Oslo's hardere strøk.

 

På vei hjem så vi overmakten i hyggelig passiar med denne S13 som passa på å pisse alt kjølevannet ut på asfalten rett foran denne trivelige kvinnelige "joggeren" på midtrabatten:

1f8dbcbf.jpg

 

 

Til slutt et godt argument for å ha Seat, Skoda etc som gjesteklasse på treffa våre:

e15f3a53.jpg

Copyright: Kid-A

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

storaksjonen hos biltilsynet fikk jeg en smak av... hehe.. Jeg var på vei hjem ca klokken halv 2 i natt, og i det jeg var ca 1/2km fra hjem og garasje så kommer det blå lys i bakvindu.... Dermed bar det ned til biltilsynet for full teknisk kontroll..... karen på biltilsynet fikk bilen på bukkene og så var det til himmels med passaten.... gikk over med lommelykta og fant en def. mansjet på høyre siden foran.

 

Så var det ned igjen, og opp med panseret...... Der var det feil farge på parklys..

 

videre til dekk og felger... (225/40-18 ET35 8,5/18) disse måtte jeg skaffe dokumentasjon hos møller at disse passet på bilen min....

 

så siste punkt på sjekken var sidevinduene foran.... di måtte jeg ta av filmen på.... men, men

 

 

var mere surt for han med en nissan primera ved siden av meg... han fikk 32 punkter som skulle fikses på innen en mnd....... hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

storaksjonen hos biltilsynet fikk jeg en smak av... hehe.. Jeg var på vei hjem ca klokken halv 2 i natt, og i det jeg var ca 1/2km fra hjem og garasje så kommer det blå lys i bakvindu.... Dermed bar det ned til biltilsynet for full teknisk kontroll..... karen på biltilsynet fikk bilen på bukkene og så var det til himmels med passaten.... gikk over med lommelykta og fant en def. mansjet på høyre siden foran.

 

Så var det ned igjen, og opp med panseret...... Der var det feil farge på parklys..

 

videre til dekk og felger... (225/40-18 ET35 8,5/18) disse måtte jeg skaffe dokumentasjon hos møller at disse passet på bilen min....

 

så siste punkt på sjekken var sidevinduene foran.... di måtte jeg ta av filmen på.... men, men

 

 

var mere surt for han med en nissan primera ved siden av meg... han fikk 32 punkter som skulle fikses på innen en mnd....... hehe

 

Hadde de mulighet for å måle effekt på bilen eller? Kikket de etter modifikasjoner på motoren din f.eks?

 

Blir så jævlig provosert når politiet kriminaliserer ungdom på denne måten ,vi gjør jo stort sett ikke gjør noe annet galt enn å ha det sosialt. DETTE har dem masse penger å bruke på, mens andre undommer går og ruser seg i byen og kjøper dop. Hvorfor ikke heller ha flere patruljer i byen på kvelstid så vanlige folk kan gå trygt ute uten å risikere å bli banka opp og drept ("nei det koster for mye").

: bråk :

 

Håper det blir noen form for etterspill.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg veit ikke om dem hadde noe utstyr for å sjekke effekten men dem gjorde ikke det hos meg ihvertfall. men, jeg har uansett ikke noe å være redd for der.

 

men, jeg er helt enig med deg Magne... de burde ha brukt penger på litt annet enn dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

godt jeg ikke fikk kommet med bilen min da. de fleste tinga er godkjente. men er ikke blitt stempla i vogn kortet men det kommer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gøy å se alle de tøffe bilen men Ajh, for et lite organisert møte. Hvorfor i svarte kan ikke snuten holde seg til pokker unna. Det er vel ingen som har død på et biltreff vel? ivertfall en god stund siden.. Heldigvis en del pent å se på der likevel.

 

Street-meet = Drit-meet for min del...

 

Mvh Magnus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes egentlig litt synd på de som bodde der jeg, ikke kult og ha helikopter over taket i 4 timer. Det bråker jo mer en vi noen gang kommer til og klare, Husker jeg ikke helt feil er vel kostnadene på det helle koptere nærmere 30 000,- for en 3 - 4 timer, var et innslag på nyhetene for en stund siden.

Bra resurs bruk , hehe

 

Men romerikes blad hadde jo klart og skrive fredag eller lørdag at det skulle være et race ikke meet, og at ungdom skulle kjøre race med topp trimede biler mellom lørenskog og lillestrøm, så ikke rart de stilte opp med kopter da. Tommlen opp for Romerikes blad. Godt jobbet.hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var på Street-meet sammen med Arve, Bjørn og et par, tre andre fra klubben, men slapp heldigvis fra det hele uten kontroll eller mangler på bilen! har samme målene på felger som Arve, samt "ulovlig" soting av sideruter foran! Var forholdsvis stille og rolig når vi var der, men saftblanderne (blå sådane)virret ivrig frem og tilbake mellom motorsykler og biler på veien, fulle personer uten førerkort og personer med et lys på bilen etc... En stakkar (Klubbmedlem???) med en rød Golf 3 med noen eksteriøre endringer, ble stoppet på vei inn til parkeringen vi var samlet på pga høyre hovedlyspære var røket! Greit nok, MEN han fikk IKKE flytte bilen derifra FØR denne var byttet PÅ STEDET!!! Bilen stod med andre ord midt i innkjøringen (sperret all trafikk) i nærmere 30 minutter(!!!), mens "onkel&tante i uniform" passet på at det ble gjort! han fikk heller ikke låne noen maglight av dem, så dere kan forestille dere hvor enkel den jobben var!? Så ut som om han hadde vunnet i Lotto når han endelig fikk det til! I mellomtiden var en annen stakkar på vei inn på parkeringen, men kjøret på "feil" side av trafikkøya da Golfen stod og sperret! Hva gjør "onkel"? Spretter frem som en våryr blotter og river opp passasjerdøren, kjefter som om han skulle kjørt over en gammel dame med rullator og viser ham vekk fra området! Trafikketaten hadde også egen bil på plass, luskende rundt på området, på stadig leting etter et nytt offer! Mange biler i mange forskjellige kategorier (for å bruke et snillt utrykk) og alle fabrikanter, men kjøre action og liv i bilene ble det vel aldri, så lenge jeg var der ihvertfall! Vi som stod samlet fra klubben, var vel skjønt enige om at treffene til klubben er bedre og savnet av dette treffet meldte seg der og da! Men vi ble flere inntrykk og erfaringer rikere! :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var der jeg også.. Kom relativt tidlig, så parkerte ved siden av en svart/mørk RS2 og en knall oransje S6. (syntes jeg stod i rimelig bra selskap..)

 

Var vel ikke meninga at det skulle være noe kjempeorganisert eller når det dukker opp 500-600 biler pluss pluss...

 

For min del så var det masse stilige biler å se på.. Selv om ikke alt var VW eller Audi så finnes det perler alikevel..

 

Så ei VACN rekke som crusia rundt på parkeringsplassen en runde litt utpå kvelden, men de ble fort borte..

Eneste andre entusiasten jeg så var Mr. Skotner som rulla rundt med A4'n sin.. Var bl.a. noen som bemerka at han hadde for store hjul på bilen sin, men da var jeg raskt frempå og forsvarte :)

 

Det jeg syntes var morsomt, var at det faktisk var folk som snudde seg etter bilen min også, selv om den er rimelig anonym og standard...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ei VACN rekke som crusia rundt på parkeringsplassen en runde litt utpå kvelden, men de ble fort borte..

Eneste andre entusiasten jeg så var Mr. Skotner som rulla rundt med A4'n sin.. Var bl.a. noen som bemerka at han hadde for store hjul på bilen sin, men da var jeg raskt frempå og forsvarte :)

 

Synes du er snill jeg ;) Er fint noen forsvarer meg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frontlys pæra mi røyk jo selvfølgelig akkurat i det jeg startet opp å skulle reise derfra da... Stilte meg nede der ved polti å begynte å fikle med den, men hadde jo ikke noen reserve pære så slo over på tåkelysa i hovedlyktene, og kjørte avgårde med det, onkel blå sa ingen ting da, ennå de sto rett ved siden av... hadde kanskje litt flaks :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det er ganske perverst at politet er så lite behjelpelige. Man kan jo slenge ut at det er vi som betaler lønningene deres osv... Kan ikke bure inn folk pga det! Var det ikke en som ble frikjent for å ha kalt en politimann idiot? Ergo så har man lov til det:D

 

Og hva skjer hvis man er ute og kjører og den ene pæra på bilen ryker? Er man pålagt å ha ekstra pærer i bilen?

 

Jeg blir så provosert når jeg hører og leser om hvordan politet oppfører seg. Greit at de tar folk som setter andres liv i fare osv, men hvorfor i hel... må de plage alle oss andre?

 

Skulle filma politet og sendt opptaket til TV2 nyhetene. Vis hvordan politiet fordeler resursene sine.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.