Lokallagsmøte i Haugesund, 1 eller 2 ganger i mnd?

Anbefalte innlegg

Vi tar resten av diskusjonen rundt 1 eller 2 lokallagsmøter i denne tråden....

 

Er fritt fram dersom noen ønsker det å lage istand ett ekstra klubbmøte i mnd, men min personlige mening er at jeg ikke tror det har noe for seg. Tror en av faktorene til at vi nå har fått istand ett så stabilt og bra oppmøte er at det ikke er så ofte, men kanskje jeg tar feil. Men isåfall tror jeg det "alternative" møte må være annet sted enn Aksdal BIl, vi kan ikke "låse" Tore til annenhver torsdag.

 

Så dersom folk ønsker det er det jo bare å avtale å møtes f.eks. på Peppes også 3. torsdag i mnd! Dersom det er interesesse for det, hva med at f.eks. Glenn Ove og Erling (som er de mest aktive fra lokallaget her på forumet som ikke er med i det nåværende styre) "styrer" dette møte? Jeg tror ikke det er særlig aktuelt for min del så noen andre må isåfall ta ansvar!

 

Kom med innspill om dette er interesant, hvor møte skal være og hvem som regner med å stille opp!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå som sommeren nærmer seg så syns jeg absolutt at mer enn 1 møte i måneden er en "nødvendighet"!

Kanskje det blir litt vel mye med møte annenhver uke , men på en annen side så er jo det koseligt å preike å spise pizza også ?

Viss folket føler for at 2 ganger i måneden er passeligt ?

Nå som sommeren nærmer seg så er det jo litt enklere å komme med alternative møteplasser (Møtes å grille f.eks)...

 

Jeg kan godt være med å "arrangere" dette jeg...

Så nå er det bare å vente på flere innspill fra Haugesund folket :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer jo selfølgelig til å møte opp, viss vi bestemmer oss for å sette i gang noe slikt, viss folket vil komme da, føler det blir feil av meg som medlem å "arrangere" slike kvelder utenfor lokallags styret, men men..

 

Er jo mye vi kan gjøre nå på sommeren, for eks:

 

- Vaske kveld

- Fotografering av bilene (kanskje en kombinasjon med vaske kveld)

- Grilling

- Paintball på Hagland

- Bowling/Biljard

- Peppes

- Utepils/pub kveld

 

- Samkjøre noe for eks. med Stavanger lokallag, evt. Bergen lokallag.

 

Så med andre ord, jeg kan godt bli med Erling og få til noe, bare vente å se om det blir noe respons på denne tråden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det blir litt vanskelig for meg 2 gangeri mnd. men selvfølgelig alt står ikke på meg det går selvfølgeli å ha flere møter men ikke for min del, har jo tre unger som skal ha sitt og.

vi kan og ha vaske/polering kveld på verksted viss det er intr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det blir litt vanskelig for meg 2 gangeri mnd. men selvfølgelig alt står ikke på meg det går selvfølgeli å ha flere møter men ikke for min del, har jo tre unger som skal ha sitt og.

vi kan og ha vaske/polering kveld på verksted viss det er intr.

 

Er enig med Tore, og tror lett det kan bli at det blir mindre folk, men kunne blit bra dersom vi har et hoved møte med info osv.. og en samling mellom dette for sosial samvær , mat ol...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi kan og ha vaske/polering kveld på verksted viss det er intr.

 

Kunne vært intressant dette Tore.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som en god ide å fortsette med å ha ett møte på vanlig tidspunkt men kanskje finne på noe annet den andre gangen! Mange gode forslag fra GO så det er bare å høre med medlemmer (ikke nødvendigvis kun her på fourmet) hva folk blir med på!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er der ikke mer interesse for dette enn det ser ut som i denne tråden er det kanskje ikke noe å tenke mer på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er der ikke mer interesse for dette enn det ser ut som i denne tråden er det kanskje ikke noe å tenke mer på?

 

Tror vi skal ta det opp på et møte da det virker som om få skriver her på lokal lags forumet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har på en eller annan måte ikke svart her, men for min del gjer da ingenting å ta turen to ganger i mnd!! Så har eg to ting å gjera på kvar mnd : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.