Vintertreff: Vålerbanen Lørdag 3 Mars 2012

Anbefalte innlegg

Det er kortere å kjøre over Vinger. Ta av på Kløfta, og kjør videre oppover derfra.

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. Audi a4

2. Quattro

3. Piggfritt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ikke noen har en 0 280 213 007 luftmassemåler til meg før helga så spøker det nok litt for min del ser det ut til :/

 

har en måler liggende Sven Ola som du kan få "låne" hvis du får taki en brukt til meg senere :)

er fra aan men lmm er vel like på 3b/aby og aan :)

 

noen som har med seg vagcom til våler :)? lampa for avgass systemet begynte å lyse på golf`n, så hadde vært greit å fått tatt en test :) hvis noen har lyst til å ta det for en liten sum :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en måler liggende Sven Ola som du kan få "låne" hvis du får taki en brukt til meg senere :)

er fra aan men lmm er vel like på 3b/aby og aan :)

 

noen som har med seg vagcom til våler :)? lampa for avgass systemet begynte å lyse på golf`n, så hadde vært greit å fått tatt en test :) hvis noen har lyst til å ta det for en liten sum :)

 

Tusen takk for det Håvar, men jeg må kjøre nesten 30 mil først også :/ Men har da fått lekt en del i vinter, så får vel bare tåle å gå glipp av sesongens siste :)

 

Jeg kan nok med andre ord dessverre avskrives i morgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. Golf

2. 4wd

3. Piggdekk

 

4. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi a4 ! Kjetting

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sto i 2 timer å pigga frem vinterdekka til a4'n som lå under snøraset.

 

Punkterte jo så klart på 200'n i sta :P haha. Men nå er jeg klar som et egg!

 

Ses imorgen folkens!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får dessverre ikke vært med. Må jobbe litt i morgen... Hadde vært artig å fått det med seg, men det får bli neste gang. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for knall treff i knall vær. Desverre i år som i fjord sitter man igjen med blandede følelser over solen. Det er utrolig deilig å kjenne varmen i annsiktet og det å kunne gå rundt i t-shorte og ikke fryse. Men desverre medfører også denne solen at del 3 måtte stenges etter halv dag da det bare var asfalt. I tillegg ble det bare flekker både her og der uttover dagen på resten av banen også. Dette kan desverre ingen andre enn værguden klandres for så lurer litt på om jeg skal sende den nevnte værguden regning på 4 nye dekk da piggdekka mine nå er piggfri:(

 

Men alt i alt ett kjempe treff og fatter fortsatt ikke at det ikke er større oppmøte på disse treffene da det er en gylden mulighet til å faktisk bli en mye tryggere og bedre sjafør da man lærer seg hvordan bilen oppfører seg når man enten med vilje eller uten får sladd/skrens på bilen.

 

Igjen tusen takk for en kjempefin dag med masse hyggelige mennesker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ble jo et bra treff hvis man ser bort ifra litt massering av stålplater og plastikk fra min side! :(

 

Lager noen en bildetråd hvis det ikke er en allerede da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ble jo et bra treff hvis man ser bort ifra litt massering av stålplater og plastikk fra min side! :(

 

Lager noen en bildetråd hvis det ikke er en allerede da.

 

Utrolig morro å knive mot deg på banen også:) Fikk litt hetta i bilen der også når jeg hadde valget mellom og torpedere deg eller styre i fonna pga at visse personer ikke følger råd fra førermøte. : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg turte ikke dra bilen ut på banen, men hadde mye moro med og se på og få sitte på ett par trurer rundt. Kanskje jeg blir litt tøffere til neste år etter og ha kjørt quattro ett år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for knall treff i knall vær. Desverre i år som i fjord sitter man igjen med blandede følelser over solen. Det er utrolig deilig å kjenne varmen i annsiktet og det å kunne gå rundt i t-shorte og ikke fryse. Men desverre medfører også denne solen at del 3 måtte stenges etter halv dag da det bare var asfalt. I tillegg ble det bare flekker både her og der uttover dagen på resten av banen også. Dette kan desverre ingen andre enn værguden klandres for så lurer litt på om jeg skal sende den nevnte værguden regning på 4 nye dekk da piggdekka mine nå er piggfri:(

 

Men alt i alt ett kjempe treff og fatter fortsatt ikke at det ikke er større oppmøte på disse treffene da det er en gylden mulighet til å faktisk bli en mye tryggere og bedre sjafør da man lærer seg hvordan bilen oppfører seg når man enten med vilje eller uten får sladd/skrens på bilen.

 

Igjen tusen takk for en kjempefin dag med masse hyggelige mennesker.

 

Er ikkje alle som bur like nært dessverre, hadde vært der då. Kanskje neste år:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig morro å knive mot deg på banen også:) Fikk litt hetta i bilen der også når jeg hadde valget mellom og torpedere deg eller styre i fonna pga at visse personer ikke følger råd fra førermøte. : bråk :

 

Du som kjørte av på slutten av målstrekka? Sperra jeg veien for deg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det var overhode ikke din skyld. Men det var en som tok en forbikjøring i inngangen til svingen så jeg ikke fikk lagt meg ut. Da kom jeg i innersporet på 4 låste hjul og kunne velge mellom å banke i siden på deg eller svinge ut i fonna. Da valgte jeg fonna. Har det på film foresten:) Stian. Jeg har rygginga di opp i fonna også på film så jeg nå:) He he. Må redigere litt da det er ca 2 timer med film og kansje 45 min med matrialet. Resten er venting i pit etc. Så kommer noen filmer etterhvert:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg støtter at dette var et knalltreff : vinke : Startet like godt fregnesesongen...

 

Sa noen ekspansjonstanklokk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

absolutt ett knalltreff :D følte det var best at jeg ga meg når horna i panna blei for lange, og audin var på tur over snøfonna :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble et bra treff i dag, og da fikk jeg omsider kjørt litt i vinter jeg også :o

 

Dette ble jo et bra treff hvis man ser bort ifra litt massering av stålplater og plastikk fra min side! :(

 

Lager noen en bildetråd hvis det ikke er en allerede da.

 

Hyggelig å møtes : vinke :

 

Så får vi krysse fingrene for at skadene på bilen din ikke var så ille :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg støtter at dette var et knalltreff : vinke : Startet like godt fregnesesongen...

 

Sa noen ekspansjonstanklokk?

 

Bla bla og ja jeg føler meg dum. : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får trøste deg med at det ble et par gode bilder da hehehe

 

6805410218_10492d2c2a_b.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe artig treff!

 

Første gangen ute på bane med quattro, som sikkert mange fikk med seg... ja jeg var han med kjegle festa til fronten hahah!

 

Hvor blir det av film og bilder fra dagen ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe artig treff!

 

Første gangen ute på bane med quattro, som sikkert mange fikk med seg... ja jeg var han med kjegle festa til fronten hahah!

 

Hvor blir det av film og bilder fra dagen ? :)

 

 

Mediatråden ligger her. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=233006

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for et flott treff og alle som kom. ble utrolig mye kjøring på de som dukket opp og jeg fikk tilogmed passaten utpå noen runder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange takk for et hyggelig treff - om enn med personlig rekord i snurring og knust frontfanger etter fire skadefrie år:(. Må stemme i med Knut Erik og uttrykke undring over hvorfor så få finner veien dit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer til og komme neste gang det blir snakk om treff på is på våler. Storkoste meg på lørdag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.