#101 Skrevet Mars 4, 2012 Takker for ett fantastisk treff.. Overraskende få som møtte opp, men det ser jeg bare på som positivt for egen vinning - Ingen kø for å kjøre uansett Passaten fikk seg noen runder utpå banen, men var altfor glatt for den i starten pga piggfrie dekk.. Man lærer så lenge man lever ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Mars 4, 2012 Jeg stiller opp på neste treff! Kanskje flytte treffdato så det er litt bedre føre neste gang ? Treffet i år er mye tidligere enn vi hadde i fjord nettopp pga dette med føret. Men siden vinteren har vært som den er i år fikk vi samme problem. Hadde dette vært en normal vinter skulle det jo vært masse snø og masse minus på denne tiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Mars 4, 2012 Stian. Jeg har rygginga di opp i fonna også på film så jeg nå Bla Bla Bla Nei, det var passe klønete Får skylde på at det var veldig glatt med piggfritt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Mars 5, 2012 Etter å ha sett på filmene, og bildene fra treffet, så tror jeg faktisk jeg skal si meg glad for at jeg IKKE gadd å bruke tid og penger på å kjøre rundt på en bane full av flekker med våt asfalt. Ser jo ut til at det nesten bare var langsletta og svingen opp brua som var dekket med snø/Is... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Mars 5, 2012 Det er vel ikke helt det inntrykket jeg hadde. Bane 2 - som jo ble droppet etterhvert - var vel mer bar, men når man utelukkende holdt seg til bane 3 var kom det en liten bar flekk på bro 1, i nedbremsingsfeltet til siste sving før avkjøring til depoet, og på selve curbsen i S-kombinasjonene hvor jo endel var litt ute og sykle til tider. Så jeg ser ingen stor harme i akkurat det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Mars 5, 2012 Jeg satt på ett par turer helt på slutten av dagen, og da var det kun 2 bare flekker, og ingen av disse var til stor sjenanse. Værgudene kan man vel uansett ikke rå over, vinteren i år har uansett ikke vært noe og juble over, så litt av skylda ligger nok der også. Jeg synes treffet var knall, og folk fikk kjørt utrolig mye på bane. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...