Vintertreff: Vålerbanen Lørdag 3 Mars 2012

Anbefalte innlegg

Nesten gang får jeg jammen hilse på deg Lena, vi kommer da fra samme sted! :P vokst opp på brårud

 

Jeg stiller opp på neste treff! Kanskje flytte treffdato så det er litt bedre føre neste gang ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp bare å hilse på det, jeg blir nok og se fremover på treff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for ett fantastisk treff.. Overraskende få som møtte opp, men det ser jeg bare på som positivt for egen vinning - Ingen kø for å kjøre uansett ;)

 

Passaten fikk seg noen runder utpå banen, men var altfor glatt for den i starten pga piggfrie dekk.. Man lærer så lenge man lever ;D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller opp på neste treff! Kanskje flytte treffdato så det er litt bedre føre neste gang ?

 

Treffet i år er mye tidligere enn vi hadde i fjord nettopp pga dette med føret. Men siden vinteren har vært som den er i år fikk vi samme problem. Hadde dette vært en normal vinter skulle det jo vært masse snø og masse minus på denne tiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stian. Jeg har rygginga di opp i fonna også på film så jeg nå:)

 

Bla Bla Bla :)

 

Nei, det var passe klønete :P

 

Får skylde på at det var veldig glatt med piggfritt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å ha sett på filmene, og bildene fra treffet, så tror jeg faktisk jeg skal si meg glad for at jeg IKKE gadd å bruke tid og penger på å kjøre rundt på en bane full av flekker med våt asfalt.

Ser jo ut til at det nesten bare var langsletta og svingen opp brua som var dekket med snø/Is...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel ikke helt det inntrykket jeg hadde.

Bane 2 - som jo ble droppet etterhvert - var vel mer bar, men når man utelukkende holdt seg til bane 3 var kom det en liten bar flekk på bro 1, i nedbremsingsfeltet til siste sving før avkjøring til depoet, og på selve curbsen i S-kombinasjonene hvor jo endel var litt ute og sykle til tider. Så jeg ser ingen stor harme i akkurat det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg satt på ett par turer helt på slutten av dagen, og da var det kun 2 bare flekker, og ingen av disse var til stor sjenanse. Værgudene kan man vel uansett ikke rå over, vinteren i år har uansett ikke vært noe og juble over, så litt av skylda ligger nok der også. Jeg synes treffet var knall, og folk fikk kjørt utrolig mye på bane.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.