#101 Skrevet April 18, 2012 Da er bilen på vei i lakkboksen for siste gang.... : rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet April 25, 2012 Klar for sprøyting... : rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet April 25, 2012 Blir skamrått dette! Eneste jeg ikke vet heeelt om jeg liker enda er grillen, men det kan det hende at jeg vokser på Lekker jobb så langt, og jeg GLEDER meg til felgene kommer på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet April 25, 2012 Tror grillen blir bedre når den får på et skilt, det bryter opp litt og da blir den ikke så voldsom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet April 26, 2012 Rått..:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet April 26, 2012 Er jo komt lenger på Facebook 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet April 26, 2012 Er jo komt lenger på Facebook Ikke bra. Ikke bra. Burde oppdatere mere her en på faceren. Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet April 27, 2012 Hehe... Eg har ikke kontroll hva som skjer på facebook... Bilen er hos Maria Elena og ho slenger ut noen bilder under lakkeringsprosessen Planen var at lakkeringen skulle vere litt hemmelig og litt overaskende til første vw audi treff, men det ser ut til at det blir vanskelig å holde hemmelig...hehe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet April 27, 2012 Ok, et lite snik bilde da...hehe;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet April 27, 2012 Ja, det er bare å kjøre på med bilder Vil tro det er nok av folk som ikke har fått med seg tråden din som kommer på våler og ser bilen for første gang. Vi andre som får se den gleder oss selvsagt til å få se den LIVE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Mai 1, 2012 Etter 2 uker i lakkboksen er motivlakkeringen kommet godt igang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Mai 2, 2012 Sykt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Mai 3, 2012 Sykt! Hehe.. Ja det er det som er målet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Mai 3, 2012 Dette er så latterlig fett! Gleder meg til jeg får se denne live! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Mai 5, 2012 Takker for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Mai 5, 2012 Blir bra dette. Gleder meg til å sjå den på Våler.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Mai 7, 2012 Da er første runde med klarlakk kommet på Klar for mellomsliping: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Mai 7, 2012 dette blir så rått! du er klin gæren ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Mai 7, 2012 dette blir så rått! du er klin gæren ;P Hehehe, takk for det.... De galne har det godt: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Mai 7, 2012 haha! ja du sier noe der! når er det premiere for bilen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Mai 7, 2012 haha! ja du sier noe der! når er det premiere for bilen da? Håper å få den ferdig til Vårmønstring i Bergen neste helg, 20 mai. Men er usikker på om jeg rekker det. Skal til Kongsberg å hente bilen på Torsdag, og da har jeg en uke på å dette den sammen. Så kommer NRK Norge rundt å ville lage et TV-opptak den 16.mai. Men iallefall så rekker jeg Gatebil Våler siste helgen i Mai, så er det vwaudi treff helgen etter på Våler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Mai 7, 2012 du måååå legge ut bilder hær når det er ferdig, med tanke på oss som ikke kommer oss på treff.. den ser allerede sykt rå ut ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Mai 8, 2012 du måååå legge ut bilder hær når det er ferdig, med tanke på oss som ikke kommer oss på treff.. den ser allerede sykt rå ut ! Joda, bilder kommer nok hele vegen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Mai 12, 2012 Må ta å få ut noke bilde far!! Ditta såg sjukt bra ut!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Mai 13, 2012 Etter godt og vel 4 mnd er eg endelig klar for prøvetur... : rock : Må teste litt korleis dette fungerer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...