Anbefalte innlegg

Hei

 

Hvor kan jeg henvende meg for å få tilsendt nye klistremerker til å sette på bilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo lokallaget i Østfold og andre lokallag.

Nyinnmeldte medlemmer får tilsendt merker i "Velkomstkonvolutten". Medlemmer som fornyer medlemsskapet fra år til år kan komme til å ødelegge merkene og bytte bil slik at de mangler merker. Jeg mener det er lokallagslederens "ansvar" å sørge for at medlemmene lokalt har merker, og at bestillingen til oss sentral går igjennom lokallagsstyret. Således kan merker (og f eks skiltplater) kunne fås (kjøpt ?) hos lokallagsleder/-styre ved lokale treff/samlinger. Det er allerede blitt sendt ut noen slike merker til lokallagsledere, men hvis det skjelden arrangeres lokallagstreff eller er dårlig kommunikasjon i lokallaget, vil jo dette ikke være kjent for medlemmene.

Her er altså ytterligere et argument for å arrangere lokallagssamlinger, ta ut oversikter fra medlemsregistret over betalte medlemmer lokalt og serve disse med ønskede varer, muligens til inntekt for lokallaget. Lykke til ! Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ehh... Ok

Jeg har byttet bil og ønsker derfor nye merker :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

knut har begge deler så hør med han...

han har sikkert bare ikke sett denn tråden enda ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg sendt en PM til Knut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da blir det nok greie på det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merker skal bli! Det som er viktig å være oppmerksom på er at jeg ikke har nok merker til å dele ut i hytt og pine, det er heller ikke meningen, uten at det gjelder trådstarter her, vi har avtalt oss imellom.

 

Nye merker kan fås av meg dersom man f.eks bytter bil osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er merket på plass. Ble jo lekkert :)

For å få plass der jeg ville ha merket måtte jeg fjerne VW og Audi logoen.

merke.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble pent Øyvind..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.