Anbefalte innlegg

Har en sort iphone 4 16gb sort liggende.

 

Mobilen får ikke kontakt / signal med oppratør.

 

Mobilen er ikke opperatørsperre på

 

mobilen er kjøpt ny hos moobi.no i 2010 tror jeg det var. kvittering medfølger.

 

nesten nytt deksel. Mindre bruksriper.

 

Kun mobil

 

bud rundt 1500,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har feilen plutselig kommet? Eller kom det etter vannskade/blitt sluppet i gulvet? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte mobilen med knust skjerm av en kar på bimmers.no. Fikk mobilen, sendte avgårde for bytte av deksler. Fikk tilbake og ingen signal. hatt den hos de som byttet deksler itilfelle noe var glemt men alt var slik det skulle være fra demmes side.

 

Antennen ligger i ramma på disse mobilene, de trodde kanskje ramma hadde dårlig kontakt/ brudd men kunne ikke si noe sikkert da de ikke kunne måle/sjekke dette.

 

valgte og skaffe ny også la denne til side. Nå til salgs.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du vet at så lenge skaden er selvforskyldt så kan du allikevel få ny bytte enhet av apple for 1625.-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du vet at så lenge skaden er selvforskyldt så kan du allikevel få ny bytte enhet av apple for 1625.-

 

Nei, det vet jeg ikke. Hva mener du med det ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det kan du. Men set gjelder kun som mobil er kjøpt hos appel store. Da betale man et visst beløp, så få man en helt ny telefon.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette gjelder også på elkjøp osv !! Dem reparere ikke. Du sender inn, å får ny for en grei "rep" pris

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan gi deg 750kr for iPhone din..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bud på 1500,- er motatt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får ny for 1625.- i alle butikker, det forutsetter uansett kvittering. Fordelen om den er kjøpt på apple er at du kan levere den på eplehuset etc. Så får du ny innen 3 dager.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok! Om du si det så... Men om du kjøpe gjennom forhandler med 12 mnd. Bindingstid så vil du ikke få en nye før etter den har vært på rep. Minimum 3 ganger. For da kan opphevet kjøpet. Men kjøpe du fra Apple store så blir du tilbud om en ny telefon for et visst beløp.. uansett hvor stor harddisk du har.

 

Fordi jeg har opplevde selv. Kjøpt med binding hos Telenor. Fikk feil med den, tok kontakt med appel store Norge, fikk svar at jeg MÅTTE tar kontakt med den forhandel jeg har kjøpt i fra.

 

Har foresten samme feil med min mobil... Det er feil på hovedkort... Å ja det koster masse penger å få den reperet (1800.-) for ett nytt hovedkort...

 

Så om du har fått bud på 1500.- selg det ... Fort som faen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvordan det er hvis du har åpnet den, men har du en Iphone du feks mister i do og blir fuktskadd, sender du den inn som vanlig garantisak. Da vil du få beskjed fra Mobi/Mcare at tlf er fuktskadd og det dekker ikke garantien. Da vil du få tilbud om å få retunert tlf som den er for 300kr eller en ny swap enhet til rundt 17-1800kr er det vel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener de prøver å standardisere prisen på bytte enheten til 1625.- du har egentlig krav på den prisen men enkelte forhandlere snor seg og tar mer for å tjene mer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gjelder alle iPhone, uansett binding eller ikke. Tull å si noe annet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Unnskyld at jeg kaprer tråden... men knuste iphonen min i rein frustrasjon dvs den er totalt knust. Har jo handla ny allikevel så ikke så farlig, men kan jeg bare sende inn denne og få en "ny" for 1625? Kjøpt på expert for 1,5år siden og har kvittering

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakk med dem.. Skal være det..

 

Som sagt er 1625.- den prisen det skal være.. Noen tar litt mer.. Dog usikkert om de har lov

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pokker at jeg ikke viste dette litt før da.. Har hatt en vannskadet iphone 4 liggende i skuffen et års tid.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.