Anbefalte innlegg

Da er huset i Drøbak overlatt til nye eiere og jeg har nå etter verdens lengste flytteprosess endelig bosatt meg i Skien. Det skal bli godt å bare betale på ett hus og endelig få frigjort penger til å bygge en skikkelig garasje, så jeg endelig kan få gjort noe på bilfronten igjen. Vil takke for alle de fine årene i Follo lokallag: vinke :. Med unntak av de første månedene fikk var jeg med helt fra starten, så det har da blitt noen år:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen til Telemark :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vinkeeee, blir vel å sees på noen treff og på jobben innimellom uansett vel? ;)

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snufs... : gråter :

 

Takk for mange gode år Andreas og mange fine turer, kommer aldri til å glemme vår tur til Bergen i 2005 på nyttårsaften. :)

 

Men vi sees nok igjen, du er ikke så langt unna tross alt og du blir vel å jobbe litt til på Langhus.

Så vi sees plutselig igjen... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er huset i Drøbak overlatt til nye eiere og jeg har nå etter verdens lengste flytteprosess endelig bosatt meg i Skien. Det skal bli godt å bare betale på ett hus og endelig få frigjort penger til å bygge en skikkelig garasje, så jeg endelig kan få gjort noe på bilfronten igjen. Vil takke for alle de fine årene i Follo lokallag: vinke :. Med unntak av de første månedene fikk var jeg med helt fra starten, så det har da blitt noen år:).

 

Enig med Håkon, SNUFS! : gråter :

 

Det var deilig å se kjente fjes, når man etter mange år i tussmørke utenfor klubben, endelig tok til vettet for noen år siden å meldte seg inn igjen! :)

 

Send en essemmess med adressen i Skien, jeg er ofte forbi i "syden" og lover å ramle innom.

 

Vi ses! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel i bunn og grunn være glad og fornøyd for at du i sin tid meldte meg inn i Hydro-tida, Christian:). Det ble svidd av en del kroner på Tuning, Autotuning og Auto Test & Tuning på fredager på vei hjem fra Rygge i 95;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, hva gjør man ikke for kjærligheten:)

Vi sees på treff og hvis du ikke har funnet deg ny jobb så er det bare å stikke innom på kaffe.

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.