#1 Skrevet Februar 5, 2012 Da er huset i Drøbak overlatt til nye eiere og jeg har nå etter verdens lengste flytteprosess endelig bosatt meg i Skien. Det skal bli godt å bare betale på ett hus og endelig få frigjort penger til å bygge en skikkelig garasje, så jeg endelig kan få gjort noe på bilfronten igjen. Vil takke for alle de fine årene i Follo lokallag: vinke :. Med unntak av de første månedene fikk var jeg med helt fra starten, så det har da blitt noen år:). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 5, 2012 Velkommen til Telemark 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 5, 2012 Vinkeeee, blir vel å sees på noen treff og på jobben innimellom uansett vel? Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 5, 2012 Snufs... Takk for mange gode år Andreas og mange fine turer, kommer aldri til å glemme vår tur til Bergen i 2005 på nyttårsaften. Men vi sees nok igjen, du er ikke så langt unna tross alt og du blir vel å jobbe litt til på Langhus. Så vi sees plutselig igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 5, 2012 Da er huset i Drøbak overlatt til nye eiere og jeg har nå etter verdens lengste flytteprosess endelig bosatt meg i Skien. Det skal bli godt å bare betale på ett hus og endelig få frigjort penger til å bygge en skikkelig garasje, så jeg endelig kan få gjort noe på bilfronten igjen. Vil takke for alle de fine årene i Follo lokallag: vinke :. Med unntak av de første månedene fikk var jeg med helt fra starten, så det har da blitt noen år:). Enig med Håkon, SNUFS! Det var deilig å se kjente fjes, når man etter mange år i tussmørke utenfor klubben, endelig tok til vettet for noen år siden å meldte seg inn igjen! Send en essemmess med adressen i Skien, jeg er ofte forbi i "syden" og lover å ramle innom. Vi ses! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 5, 2012 Må vel i bunn og grunn være glad og fornøyd for at du i sin tid meldte meg inn i Hydro-tida, Christian:). Det ble svidd av en del kroner på Tuning, Autotuning og Auto Test & Tuning på fredager på vei hjem fra Rygge i 95;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 5, 2012 Jaja, hva gjør man ikke for kjærligheten:) Vi sees på treff og hvis du ikke har funnet deg ny jobb så er det bare å stikke innom på kaffe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...