Bildetråd Vintertreffet-Funäsdalen 2012

Anbefalte innlegg

Her kan dere som har bilder og video fra treffet legge det ut :)

 

Jeg legger ut noen bilder, men venter med å legge ut de jeg leverer til Treffpunkt....

Til Treffpunkt er kommet ut til medlemmene:)

 

IMG_2883.jpg

 

IMG_2980.jpg

 

IMG_2985.jpg

 

IMG_3002.jpg

 

IMG_3038.jpg

 

IMG_3143.jpg

 

IMG_3194.jpg

 

IMG_2823.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er en fra meg. Legg merke til at jeg prøver å passere en m3 med rundt halv effekten den har. :)

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er en fra meg. Legg merke til at jeg prøver å passere en m3 med rundt halv effekten den har. :)

 

 

Utrolig hvor bra den m3n til kristoffer sett seg på piggfrie hjul og 2wd gitt:-) flink til å kjøre er han jo også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om noen har bilder, bra eller dårlige av meg i min sorte Audi 90 quattro, nr 41, med sorte stålfelger og rallypigg, samt "rs-fanger" med runde hull istedenfor skilt... så send dem meget gjerne til meg på janbredeboen at gmail.com

 

Morro å ha litt bilder, selv om jeg stort sett satt inni bilen :) tror jeg fikk 60-70 runder på banen.. så noen bilder må det vel være ?

 

Mvh.

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ønsker meg gjerne bilder av en svart audi a4 hvis noen skulle ha noe så hadde det vert artig og sett :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig hvor bra den m3n til kristoffer sett seg på piggfrie hjul og 2wd gitt:-) flink til å kjøre er han jo også

 

Ja, den går bra den! Ja, men han sku nå hatt 1.8T ;) Men må si jeg var glad i ispiggene på 3:50 uti den filmen.

 

Hadde med både kamera og mobil, men ikke et eneste bilde. Men her er en video til, hadde lastet opp enda en, men den fant jeg ikke igjen gitt

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger ut en liten snutt fra cupen, må spole ca 2 min ut i filmen før det skjer noe:)

Blir ishjul til neste år: smil :

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger ut en liten snutt fra cupen, må spole ca 2 min ut i filmen før det skjer noe:)

Blir ishjul til neste år: smil :

 

 

Hehehehehe, det skeptiske uttrykket da du skrudde på kameraet kommer jeg aldri til å glemme. rHqUCEw5i68 er koden som skal inn i klammeret.

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måste väl vara någon som sitter på biler/film? Stod ju folk med kameror överallt.. Hade satt pris på det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får jeg spame mediatråden også da siden det var ønske om å legge filmene her også. Så her kommer filmene jeg tok iløpet av helgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her må det flere filmer og bilder til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her må det flere filmer og bilder til.

 

Helt enig !!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig !!!!!

 

 

+2 !!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har det vært elendig oppmøte eller? Virkelig lite bilder syns jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kansje det ikke var så gøy å stå i -30 og ta bilder :-) Jeg kan garantere at oppmøtet var bra. Jeg for min del holdt meg stortsett i en av bilene for å holde varmen. :-)

 

Sent from my GT-I9100

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har forsøkt å få tatt minst ett bilde av alle bildene som kjørte, og i regi av klubben kommer jeg til å legge ut høyoppløselig bilder til nedlastning for alle slik at dere kan bestille plakater o.l. hos Fotoknudsen, Japan Photo eller hva dere ønsker.

 

MEN, jeg kom hjem med ca 1500 bilder og det tar tid å gå gjennom alle sammen, så ha litt tålmodighet.

 

(Og nei, det er ikke spesielt moro å stå stille på isen i -35 og ta bilder ;) )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men du var flink alikavel temperatur da så jeg :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har det vært elendig oppmøte eller? Virkelig lite bilder syns jeg..

 

Oppmøte var noe av det beste jeg har sett på dette treffet :)

Virker ikke som 30minus satt noen demper på gleden :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å huske jeg hørte snakk om 97 biler på banen. Så oppmøte var det beste med GOD margin noen gang der oppe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehehehehe, det skeptiske uttrykket da du skrudde på kameraet kommer jeg aldri til å glemme.

 

Apropo skeptisk... Dreiv ikke du å slædda litt i Funäs? Hvordan synes du det gikk?

 

6859160903_1a64e644e1_o.gif

 

 

:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe mer info om disse mk6´ene ?

 

_MG_7219.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De to camo bilene er det to fra trøndelaget som har. Mads som jobber på bilrekklame.no som har foliert de, kjører gti'n. Kenneth som jobber på møller som har den andre. Usikker på om de er medlemmer her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.