Vauxhall Viva DeLuxe, 72 mod + Wave Rider Challenger 79 mod

Anbefalte innlegg

Pga husbygging og diverse prosjekter i forbindelse med dette har madammen bestemt at eg må selge unna ein bil og ein båt.: klø :

 

Bilen:

 

72 mod Vauxhall, Ganske bra for rust, dvs at det er lite av dette.

Forøvrig fungerer bilen bra, må justere forgasser og bytte tårnlager v.s. bak. samt ta den inn på EU kontroll for å få på skilt igjen.

For mer info se link til autodb.

 

Bilen har stått på Rogaland bilmuseum og er lite kjørt.

 

Må hentes på henger da forgasser trengs justeres før kjøring.

 

AutoDB-kode: 1420228

 

Link: http://veteran.autodb.no/?_cmd=results&ListOrder=&xChassisType_Multiple=0&xBrand_Multiple=1274570&xModel_Multiple=0&MainImageId_NotZero=on&AdType=0&AdItemText_Match=&Price_Min=0&Price_Max=100000&xYearModel_Min=&xYearModel_Max=1981&xMileage_Min=&xMileage_Max=&xTransmission=0&dummy_chkfuel1=on&dummy_checkbox=on#AdItemId1420228

 

Pris: 15000,- for å bare sette en pris her, men er åpen for bud/bytte/delbetaling i diverse til hus, hage el garasje

 

Båten:

 

Wave Rider Challenger, 17 fots båt fra England. Båten ble lakkert for noen år siden, samt trekt opp nytt teppe på gulv, og trekt opp stoler, sider osv i nytt skinn.

Motoren er en 91 mod Force 90hk, nytt ratt og håndgass++

På motoren er mye deler byttet og ny toppakning er kjøpt inn mtp å få byttet denne. Dårlig komp. på en sylinder. I følge tidligere eiger skal båten og motoren nærme seg 50 knop, og er perfekt mtp vannski osv.

 

Båten står på henger som følger med på kjøpet.

 

Minus: Deksel på motoren er dårligt/stygt, men fungerer.

Motor må byttes toppakning på pga dårlig komp på en sylinder

Hengeren mangler lys bak, dvs dårlig kontakt et sted.

 

Pris: BUD, 45000,- ellers er bytte/delbetaling i alt som trengs til nytt hus/hage også aktuelt.

Løftebukk, plenklipper, hekk, mur, møbler/interiør osv..... kom med forslag : rolleyes

 

 

bilder av båten kan sendes på mail ved interesse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

send bilder av båten på mail er du snill. daniel.hovd1@gmail.com

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder sendt på mail til deg :)

 

Lagt til etter 4 dager 13 timer:

 

Første mann med eit akseptabelt bud får med seg Vivaen!!!

Hadde vært greit å fått den bort, så ved kjapp handel går den rimelig!!!

 

Løp og kjøp!!!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.