2001 Caddy 1.9TDI EUgodkjent til 2015

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge bilen nå siden motoren (mest sannsynlig) skjærte seg på vei til jobb mandag (6/2).

Ref. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2502090#post2502090

 

Så jeg er litt usikker på om jeg gidder å bytte motor, og heller selge den til noen som vil ha en grei arbeidsbil.

Korte fakta:

 

01mod 286000km

1.9TDI med PP764 dyser og blendet EGR... går/gikk godt..

Sentrallås (ettermontert)

Airbag på begge sider

ABS

Aircondition

Tåkelys (ettermontert med orginal bryter)

Engelsk baklys (to ryggelys istedefor tåkebaklys)

 

Ikke pen å se på, da jeg ble påkjørt og har slengt på annen fanger og skjerm forran.

Noe rust på kassa, har også tatt noe. Polyforinger i hele understellet, nye hjullagre siste 2 åra.

Bremser byttet ifb med forrige EUkontroll

EUgodkjent til til April 2013

Godkjent senket med TA Technix coilovers

15" stål med halvannen sesong gamle piggfrie dekk

7.5/9x16 RH Cup med nye sommerdekk. Toyo Proxes bak og Nankang forran.

Tusenmetre på taket med 55w xenon. Xenon i nær/fjærn/tåke

Tusenmetrene forran følger ikke med.

Sikkert noe jeg har glemt, men akkurat nå er jeg så frustrert.. :P

 

Ser for meg en pris mellom 10-15000kr..

 

DSC01071.jpg

 

Gamle vinterhjula. 15" nå.

DSC01067-1.jpg

 

ImageUploadedByTapatalk1324762463_119925

 

Bedre bilder kommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det av interesse å selge felgene separat? Gi lyd isåfall, kan være interessert.

 

Lykke til med salget :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det av interesse å selge felgene separat? Gi lyd isåfall, kan være interessert.

 

Lykke til med salget :)

Får jeg ikke solgt hele greia går den i deler ja. Kommer isåfall egen tråd:)

Ganske mye fine deler her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilken tdi motor er det ? 1Z eller AHL ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilken tdi motor er det ? 1Z eller AHL ?

 

ALH... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ALH er vel den motoren som veiva brukes for å stroke 06a motoren til 2 liter? Er intressert i den hvis det blir delesalg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får se. Får jeg ikke min 10000 for den går den i deler..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også nytt regreim sett, alle reimer, filtre, tempsensor og vannpumpe liggende Som følger med.

 

Lagt til etter 2 dager 1 time:

 

Fått tak i motor med kmstand ca 150 000.. Kan følge med for 5000kr :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hentet motor idag...

Så den blir satt sammen nå utover med ny regreim, vannpumpe, løpehjul, alle reimer, filtre og olje, samt termostat og topppakning + div. Da jeg har det liggende..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"ny" motor satt inn. Så bilen er nå oppe og går igjen.. Går som ei klokke :)

Bilen har jo da gått 286000km, men motor ca 150 000km,splitter ny komplett clutch(lamell, trykkplate og utløserlager) ny toppakning, simring på kam, regreim-sett med strammer og løpehjul, vannpumpe, multireim og strammer, tempføler, kjølevæske og servoolje... Aircondition anlegget blir tatt service på og fyllt opp med ny gass

Har faktisk takstativ også..

 

20 000kr...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som er interisert? 15000kr.. Karroseriet er ikke pent. Følger med mye deler ekstra. 2xpanser, bakdører, dører, skjermer, fangere....

DEFA motor/coupevarmer med lader og timer.

Eneste jeg skal ha selv er Hella lampene i front. De på taket følger med med 55w xenon.. AC er tom for gass. Men bare å fylle opp. Kan evt få dette gjort..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da løfter jeg denne igjen. Ny bil handlet så nå får denne vike slik den står..Er nå EU godkjent til April 2015... Stort sett alt står vel over her. Jeg har bestilt nytt komplett eksosannlegg som også følger med, evt ferdig montert om jeg får tid.. Motor trenger fortsatt å bli timet 100%.. Starter og går så har ikke giddi å stressa med det.

Selges "As is" for 13000kr med alt av deler jeg har liggende...Radio'n som står i skal jeg ha selv, men setter inn en helt vanlig greit Pioneer spiller :)

 

47053045

mbruer@frisurf.no

Mikkel Bruer @ facebook :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Årsavgift betalt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp. Glemte å skrive det...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal tenke litt på det igjen ;)

 

Er bilen lik som sist med coilovers og alt? Hva må justeres i motor? Dyser?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er helt lik. Husker ikke om det fæle hjørnet bak var rettet når du var her.en det er det hvertfall nå. Og det er jo den værste delen..;)

Har fram og bakdører, to panser, framskjermer, fangere, komplett sett elvinduer og sikkert noe annet rask som følger med;)

Den må nok times en gang til på registeret med verktøy. Går jævlig hardt. Men det kan godt hende jeg får ordna det selv også hvis jeg får lånt meg et sånt verktøy..:)

Dysene er helt fine, det er PP764 dyser som gir en 20hk/70nm omtrent... Det merkes;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg så på den for ganske nøyaktig 1 år siden så skulle du rette hjørnet og turboen hadde ikke trykk..

 

Bilen var overaskende god, fin og stiv å kjøre sånn ellers, så er derfor jeg vurderer det litt :)

Så får se ann om noen uker om den er solgt eller ikke da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay.. Ja jeg har fått på ny intercooler så den har trykk.. Og hjørnet bak har blitt rettet og grunnet;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står å henger på verksted enda.. Skal få satt på sommerhjul og justert høyde litt lengre ned, så ser den litt artigere ut ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.