"Du må beise sjarken" stickers - adventstilbud!

Anbefalte innlegg

Jeg vil ha svart, lager du på custom mål? (Isåfall skal jeg måle litt på luka mi...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar gjerne 2 stk.

1 i sølv på 15 cm

1 i limegrønn 50cm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ønsker 1 i rød til den bakerste ruten på min A3 2012 Sportback 8p om disse fortsatt er tilgjengelige. kan ta mål om du trenger det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, da var man tilbake som medlem, og kan svare på forumtråder igjen :)

 

Akkurat i denne utførelse er minimumsmålet ca 30cm lengde, kan lage merker som er mindre, men da med vanlige bokstaver. Altså ikke sånn at bokstavene er plukket vekk og omrisset står igjen. Best om du måler selv ja, her er det ingen A3 Sportback å ta mål av :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg vært ute å fått målt vinduet. og 30cm går helt fint :D så jeg vil fortsatt gjerne bestille en i rød :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

IMG_2560.jpg

 

Tenkte at dette var litt morsomt å lage siden det blir litt internt for oss norske VAG-folk, så jeg kan tilby denne i valgfri lengde opp til 55cm, i de fleste farger. Blir laget på bestilling etterhvert. Anbefaler lyse farger (hvit, sølv) om den skal monteres i vindu :)

 

Pris er 75kr/stk i valgfri farge og lengde (opp til 55cm). Porto på 20kr tilkommer om de skal sendes, uansett antall.

 

EDIT: byttet ut bildet med revidert versjon av dekalet :)

Hei.har du fortsatt merker igjen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:)ønsker to stk hvite med lengde 55 cm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:)ønsker to stk hvite med lengde 55 cm og en sølv: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk ikke med meg dette før nå jeg. Anbefaler å sende PM for bestilling :)

 

Ikke flere igjen, men kan lage flere om ønskelig!

 

EDIT: går ikke ann å redigere gamle poster, men adventstilbudet fra 2012 gjelder altså ikke lenger :P

 

Prisen er derimot fremdeles 75kr stk (men ikke kjøp to og få ett gratis).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.