Anbefalte innlegg

Noen som tilfeldigvis har eller vet om noen som har liggende lyktespylere for s-line fronten til A4 B7? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

de er vanskelig å finne.. har drevet med det samme jeg å.. ikke gå på samme smell som meg å bestill fra e-bay, de var nemmelig til b6. Å det er ikke det samme.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kan høre me møller?:) men det koster vel kanskje en slant der regner jeg med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tips!

 

Ja får så klart kjøpt hos møller, men koster nok en slant som du sier:)

 

Tenker kanskje det er like greit å bare la være å montere dem på, er jo evig plagsomt med spylevæske over hele panseret!!! Men får vell problemer da senere ved eu godkjenning etc ettersom det er krav til spylere på xenonlykter..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg droppa på min, og det går greit det uten om de 8-10 dagene i året jeg kjører langt i mørket i saltlake.. Da blir skralt lys.. Nå tror jeg at pærene mine er modne for utskifting, pluss at jeg har tint laminX på lyktene, så det er mange faktorer til mitt dårlige lys.

Jeg hadde rett og slett ikke tenkt på muligheten for at det ikke var likt på non s-line og s-line. Jeg var så gira på å få sammen fronten, at jeg bare festa lyktespyler lokka med dobbeltsidig teip, og monterte det uten.

Eu satser jeg på går greit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg droppa på min, og det går greit det uten om de 8-10 dagene i året jeg kjører langt i mørket i saltlake.. Da blir skralt lys.. Nå tror jeg at pærene mine er modne for utskifting, pluss at jeg har tint laminX på lyktene, så det er mange faktorer til mitt dårlige lys.

Jeg hadde rett og slett ikke tenkt på muligheten for at det ikke var likt på non s-line og s-line. Jeg var så gira på å få sammen fronten, at jeg bare festa lyktespyler lokka med dobbeltsidig teip, og monterte det uten.

Eu satser jeg på går greit.

 

Ja tror jeg enkelt og greit glemmer å kjøpe dem:):) om det skulle bli ekstremt dårlig lys er det jo bare til å gå ut og tørke av dem.

 

Men vet du forresten om lokket fra non s-line passer på s-line?

Kan så klart sjekke selv i garasjen, men nå hadde vi samtalen igang:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lokket er det samme på alle utenom S4. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lokket er det samme på alle utenom S4. :)

 

...det var vell kanskje RS4 fronten du mente?

Etter som s-line fronten er helt lik S4 fronten. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.