Anbefalte innlegg

Førstegang registrert september 1994 i Tyskland, importert til Norge i juni 2000

Meg bekjent hadde bilen kun 1 eier i Tyskland og har i Norge vært i mitt eie siden 2000.

Har vært i daglig drift inntil januar 2012, da jeg kjøpte meg en A4 B6. Km stand er nå ca 374.400

Regreim, multireim, viftereim, dieselfilter, luftfilter, oljefilter og olje byttet sist på 365.000 i sommer.

 

Prisantydning 12.000,-

 

Utstyr:

El vinduer foran, El soltak, El seter foran, AC, Takrails, Tilhengerfeste (ikke avtagbart), 15" alu sommerhjul , 15" stål vinterhjul.

 

Ting som ikke er i orden:

Motor sperrer av og til, Dieselmåler ustabil/defekt, Rollo defekt, bakluke skade (se bilde), bulk venstre forskjerm (se bilde) noe lakkrust (se bilder), håndbrekk tar dårlig og henger på litt hvis det er brukt.

 

Hvis det blir dårlig eller ingen respons på salg av bilen vil den gå til huggeren i mars, vil da kunne selge unna deler om det er interesse. Gjør en vurdering på dette 26.Februar.

Audi 80.zip

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forklare litt meir på motor sperrer av og til?

Eg får ikkje opna linken til bilda, er ikkje noko gale med linken berre hiddenen som nekta å åpne, kan du legge det inn på ein anna måte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sperringen kommer av og til ved kjøring opp bakker eller med henger. Fører til at du må slippe opp gassen for at den skal gi gass igjen. Har forsøkt å finne ut av dette bla skiftet LMM. Det ble på ca 220k km byttet dieselpumpe for å se om den var synderen, men begge deler uten bedring. Feilen kommer og går.

 

Rollo drar ikke inn igjen så den er konstant ute.

 

Send meg din mailadresse på PM så skal jeg sende deg bildene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.