Bestille fra shinearama noen?

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg bare skulle ha en liten ting derfra. Så om noen skal ha noe kunne en tatt det sammen evt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Shinearama har vell så rimelig frakt at det ikke er noe og tenke på :)

Ofte billigere frakt derfra enn om du handler fra Norge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Shinearama har vell så rimelig frakt at det ikke er noe og tenke på :)

Ofte billigere frakt derfra enn om du handler fra Norge

 

Okay. Da skal jeg sjekke ut det. Takk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, shinearama har spesialpris til norge, mener det er enten 7 eller 8 pund for opptil 20kg. Det vil si at om en ordner gruppekjøp der det må fordeles og sendes videre i norge, så tar posten minst 170kr for egenemballert pakke :P Altså det vil straffe seg med gruppekjøp så lenge det ikke er helt i nærmiljøet så det kan hentes lokalt hos den som får det levert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, shinearama har spesialpris til norge, mener det er enten 7 eller 8 pund for opptil 20kg. Det vil si at om en ordner gruppekjøp der det må fordeles og sendes videre i norge, så tar posten minst 170kr for egenemballert pakke :P Altså det vil straffe seg med gruppekjøp så lenge det ikke er helt i nærmiljøet så det kan hentes lokalt hos den som får det levert :)

 

Fant prisen nå. Var £12.00 for flyfrakt opptil 2kg ellerno sånt.. Skal ha foam lance. Men de hadde ikke på lager. Så titta litt på ebay isteden, men der sendte de ikke til Norge :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder du ut noen dager så kan jeg se om jeg har flere igjen.

Kjøpte inn mange for en stund siden. Har de hjemme hos foreldrene mine, men skal ikke ditt før onsdag/torsdag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du kobling som passer Foma også, Espen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant prisen nå. Var £12.00 for flyfrakt opptil 2kg ellerno sånt.. Skal ha foam lance. Men de hadde ikke på lager. Så titta litt på ebay isteden, men der sendte de ikke til Norge :P

 

La inn i handlekorg nå for å sjekke om de hadde gjort om på prisene.. Men de har da sannelig gått ned? :)

 

6 pund for 16kg kom det opp hos meg.. Forøvrig så koster denne plast- og gummifornyeren fra Meguiars 1115kr for en gallon i norge, mot rett over 300kr i england...

shinearama.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

La inn i handlekorg nå for å sjekke om de hadde gjort om på prisene.. Men de har da sannelig gått ned? :)

 

6 pund for 16kg kom det opp hos meg.. Forøvrig så koster denne plast- og gummifornyeren fra Meguiars 1115kr for en gallon i norge, mot rett over 300kr i england...

 

Det er jo bra. Men de hadde den ikke inne nå så.. Får håper Espen har da :D Fikk akkurat fiksa høytrykk'n jeg kjøpte i sommer. Så da er alt klart.. Fikk tak i en Foma G150X Power.. Minste i proffserien, for 1500kr ellerno. Hadde bare en nippel som lakk, og byttet olje på den.. : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder du ut noen dager så kan jeg se om jeg har flere igjen.

Kjøpte inn mange for en stund siden. Har de hjemme hos foreldrene mine, men skal ikke ditt før onsdag/torsdag.

 

 

kan du si ifra hvis du har en som passer Kärcher? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan gi tilbakemelding i denne tråden når jeg har sjekka hva jeg har =)

TROR jeg skal ha to til foma og en til karcher..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar isåfall en Foma: ja :

 

Edit: Raskere enn lynet, jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har vi en hver da, Mikkel:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har to foamlance til Foma/Bosch, en som er testa noen ganger for demonstrasjon til nysjerrige og en ubrukt.

 

Skal lete litt mer for mener jeg skal ha en til karcher også, gir update på så ønsker ikke at alle interreserte skal sende PM om at de vil ha den...

 

Salgstråd for kanonene: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2508090#post2508090

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis dere har kärcher.. Prøvd den du får kjøpt til 200kr som ekstra utstyr? Den er knall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har tydeligvis stengt sjappa, men er det noen andre steder som det lønner seg å handle fra, tenker da på utelands?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er konk. Slims detailing tok hvertfall over mailinglisten. Ta deg en tur på detailersclub og les litt om andre nettbutikker der så kanskje du får noen tips :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.