#1 Skrevet Februar 13, 2012 (endret) Som tittelen sier, ønsker å kjøpe en bunnpanne fra Audi A4 1.8T. Har du en pen/bra bunnpanne til overs så send meg en PM eller kontakt meg på 40768167 På forhånd takk! Mvh.Remi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 14, 2012 Har du en AWT motor? Bunnpanne koster da kr 1025,- veil inkl mva fra oss, denne er ny (pris før evt klubbrabatt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 14, 2012 Jeg kjøpte ny bunnpanne på mekonomen for 506kr+paknings-silikon (uten vacn-rabatt). syns det var en veldig god pris.Men det var til en AVJ-motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 14, 2012 Bunnpanne til AVJ motor koster veil kr 518,- inkl mva hos oss (før rabatter) Det er nok lurt å finne ut av hvilken motor du har. Send meg gjerne en PM med skiltnummer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 14, 2012 Bunnpannen skal sitte på en vw 9a motor. Denne skal ned i en Audi 80 Q og da blir det trøbbel med original bunnpanne! Har kommet fram til att bunnpanne fra rettstilt 1.8t motor fra A4 skal passe bra... Så hvis den informasjonen hjelper? Er ikke noe kjent med motorkodene som ble nevnt her... Men takk for svar sålangt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 15, 2012 Bunnpannen skal sitte på en vw 9a motor. Denne skal ned i en Audi 80 Q og da blir det trøbbel med original bunnpanne!Har kommet fram til att bunnpanne fra rettstilt 1.8t motor fra A4 skal passe bra... Så hvis den informasjonen hjelper? Er ikke noe kjent med motorkodene som ble nevnt her... Men takk for svar sålangt;) AEB panna er gull. Du trenger vel ikke hullet i panna for oljenivåsensor som du ser på bildet, men den har heller ikke AEB. mvh Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 16, 2012 AEB panna er gull. Du trenger vel ikke hullet i panna for oljenivåsensor som du ser på bildet, men den har heller ikke AEB. mvh Vegard Nei trenger ikke det hullet regner jeg med! Men da prøver vi en AEB panne da;) Takk for svar!! Så, Jacob, har du noe godt tilbud på en AEB panne da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 16, 2012 Så, Jacob, har du noe godt tilbud på en AEB panne da? Finner ikke noen bunnpanne til AEB, kan forsøke igjen om noen kan oppdrive et originalnummer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 17, 2012 De er like. Du må kjøpe den pluggen hvor oljesensoren sitter i tillegg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 17, 2012 AEB bunnpanne er lik som hvilken motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 17, 2012 AEB, APU, og ANB iallefall. Men ha det lokket i tillegg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 18, 2012 1.8iT-20V Turbo Sedan 150 01.95-11.00 AEB, ANB, APU, ARK, AWT Modell: A 4 (8D2,B5), 95-00 KW: 110 Volum: AEB: 1781, ANB: 1781, APU: 1781, ARK: 1781, AWT: 1781 Sylinder: AEB: 4, ANB: 4, APU: 4, ARK: 4, AWT: 4 Karosseri: (WAU) ZZZ8D Anmerkning: Motor: AEB 95-99, APU 99-00, ANB 00, AWT 01 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...