VW Caravelle T4 (97-03) 2.5tdi MUNTLIG AVTALE INNGÅTT

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har tidligere hatt planer om å bygge om min 95 modell til tdi, men nå har det ramla på med andre forefallende ting som gjør at tid plutselig er enda viktigere enn før.

 

Derfor er jeg på leting etter en Caravelle, så får jeg heller selge den jeg har, samt donorbilen.

 

Jeg søker etter 97-03 Caravelle med følgende kriterier:

Karosserimessig "problemfri". Det vil si ingen alvorlig rust, ei heller under bilen! Helst sånn noenlunde hel og pen.

maks NOK 70'000,- om det ikke er en spesiell grunn til at jeg burde kjøpe din som er akkurat over den prisen.

 

 

Motorskader/gir/forstilling/bakstillings problemer er INGEN problem, bare prisen er riktig!

Er kilometerstand høy, (over 350'k) må enten pris eller gjennomført vedlikehold (skifte av slitedeler m.m.) være i stil, helst begge

 

 

Uansett er jeg interessert i å se DIN bil, om du kan tenke deg å selge og tror vi kan bli enige!!!

Om bilen er den riktige for meg, reiser jeg gjerne hele landet på tvers!

 

 

PM eller mail! (frode (a) grandan.no)

 

mvh Frode Neergård.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen?

Kan vurdere opp til 80'000 og jeg har en 95 modell 2.4l samt en 2002 transporter 2,5tdi som kan være delbetaling om ønskelig.

 

Lagt til etter 1 Day 13 Hours:

 

Har fått en muntlig avtale med en som hadde sett akkurat denne annonsen!

Mer info kommer når bilen har kommet hjem!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.