Anbefalte innlegg

SOLGT

Selger 97 modell A6 2.6 quattro automat.Den har sportseter,s ratt , klima eg el vinduer foran.

Bilen er mye påkostet de siste år, og man blir overrasket over hvor fast og fin den er tross km.stand.

Km er 337300

Jeg kjøpte bilen med noen feil og manglende eu, men har nå gått over manglene så den er godkjent til 10-2013.

Det som er byttet siste 2 år:

Topp-pakninger.reg.reim,kamsensor, bremsepumpe,frostveskebeholder,varmeregister,spjeldhusmotor,det meste av foringer ,bremseklosser foran, skiver og klosser bak og bensinpumpe.

 

Damen jeg kjøpte bilen av sa at den stoppet for henne av og til, men det var bare å starte den å kjøre igjen. Jeg har sjekket litt rundt dette, og byttet bensinpumpe. Har kjørt ca 110 mil etter dette, og den har ikke stoppet for meg. Det KAN jo alikevel være noe som jeg ikke har funnet, og selger derfor bilen til en rimeligere pris enn jeg skulle ønske.

Bilen kan sees i Oslo

 

Pris Kr 23.000,-

 

Lagt til etter 1 dag 3 timer:

 

Solgt

20120216_125322.jpg

20120216_125313.jpg

20120216_125213.jpg

20120216_125430 (1).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.