#1 Skrevet Februar 17, 2012 (endret) SOLGT Selger 97 modell A6 2.6 quattro automat.Den har sportseter,s ratt , klima eg el vinduer foran. Bilen er mye påkostet de siste år, og man blir overrasket over hvor fast og fin den er tross km.stand. Km er 337300 Jeg kjøpte bilen med noen feil og manglende eu, men har nå gått over manglene så den er godkjent til 10-2013. Det som er byttet siste 2 år: Topp-pakninger.reg.reim,kamsensor, bremsepumpe,frostveskebeholder,varmeregister,spjeldhusmotor,det meste av foringer ,bremseklosser foran, skiver og klosser bak og bensinpumpe. Damen jeg kjøpte bilen av sa at den stoppet for henne av og til, men det var bare å starte den å kjøre igjen. Jeg har sjekket litt rundt dette, og byttet bensinpumpe. Har kjørt ca 110 mil etter dette, og den har ikke stoppet for meg. Det KAN jo alikevel være noe som jeg ikke har funnet, og selger derfor bilen til en rimeligere pris enn jeg skulle ønske. Bilen kan sees i Oslo Pris Kr 23.000,- Lagt til etter 1 dag 3 timer: Solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...