Anbefalte innlegg

Ønsker å kjøpe et 228mm svinghjul til 4 syl. Audi >86 model. Mulig jeg kan bruke svinghjul ifra B3/B4 også så lenge det er 4 syl. om noen har det.

 

På forhånd takk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg har et G60 svinghjul liggende. Det er 228mm for 4cyl. Vil tro det kan brukes, men vil ikke garantere noe..

 

Da jeg har flere svinghjul liggende (og flere umerkede bilder av de) er jeg litt usikker på om dette er riktig bilde, men jeg kan eventuelt ta flere bilder om ønskelig. Det er originalt og ikke lettet noe. 200kr + frakt (ca 10kg) og jeg er fornøyd.. :-)

 

IMAG0611.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om G60 svinhjul passe. så har jeg :) om du gidd og gå over jernbana og hente det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tilbudene:) G60 passer desverre ikke til den clutchløsningen vi skal prøve oss på. Det er likt det 16v svinghjulet vi har fra før. Er ute etter et som er helt flatt uten den kanten trykkplata ligger imot på G60 svinghjulet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.