A4 b5 1.8tq 240mm stage 5 clutch med bilder!

Anbefalte innlegg

Har et brukt spec 240mm clutch kit jeg ikke får bruk for. Dette er 240mm og ikke standard 228mm. Så dette er samme størrelse som rs4 har.

Det er stage 5 billet enkelmasse svinghjul og trykkplate med stage 3 lamell. Dette fungerte utmerket for meg med fin kjørbarhet. Men lamellen er brukt men fungerer, men ny fra spec koster kun 1000kr. Man kan da også velge lamell for annen spesefikasjon.

 

Mer info finnes her http://www.034motorsport.com/clutches-flywheels-034motorsport-clutch-flywheel-packages-audi-a4-18t-240mm-upgraded-spec-clutchflywheel-kit-p-589.html

 

Bilder kommer.

 

Pris for alt er 3000kr

 

Lagt til etter 4 dager 14 timer:

 

Her kommer bilder av clutchen, man ser det har vært litt varmgang på svinghjul og trykkplate ved benking av bilen min, da var diffen helt på tur så vi var nødt til å slurre clutch hele tiden. Men skal se om jeg får lånt meg dreiebenk for å dreie ned litt på svinghjul og trykkplata så blir det omtrent som nytt.

La merke til at lamellen var mye bedre enn jeg trodde, den ser helt brukbar ut for ei god stund:)

Kortede svinghjulsbolter følger med.

 

IMG_0472.jpg

IMG_0473.jpg

IMG_0474.jpg

IMG_0475.jpg

IMG_0476.jpg

IMG_0477.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solgt, kan slettes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.