Anbefalte innlegg

I dag ble det klart hva som hendte når bilen min tok kveld lørdag morgen.... Jeg å Hans på Es har feilsøkt litt i dag å etter at vi tok av toppen viste det seg at det manglet en bit av toppen mellom syl. 4 og 5... Dessverre hadde også blokka fått sår grunnet dette... Hele feilen er mest sannsynlig pga. et toppakningskifte i oktober 2004, der boltene til toppen ikke var strammet til nok.(Sikkert uten moment) Dette var en måned før jeg kjøpte bilen. Litt surt kan man si... menmen,,, skal høre etter om det finnes noen garanti for jobben i morgen..... Jobben er gjort på et godkjent verksted. Noen andre som har hatt dette problemet Forresten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var ikke noe trivelig Tom.

Etter diverse rådebøying ble det skifta toppakning et par ganger på et halvt år på s2`n min. Begge ganger gjort av Hans og meg. Løse bolter var ikke noe problem, dette ble skrudd sammen så det holdt.

Hvis derimot du kan bevise at toppen ikke var skrudd sammen med riktig moment så har du en sterk sak

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja huff en kjedelig affere..

Håper det finnes noen hyggelige og ansvarsbeiviste personer på det firmaet som byttet toppakningen før du fikk bilen da.

 

Ellers må jeg påpeke at du hadde en fin bil :)

 

-Tor Morten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var ikke noe trivelig Tom.

Etter diverse rådebøying ble det skifta toppakning et par ganger på et halvt år på s2`n min. Begge ganger gjort av Hans og meg. Løse bolter var ikke noe problem, dette ble skrudd sammen så det holdt.

Hvis derimot du kan bevise at toppen ikke var skrudd sammen med riktig moment så har du en sterk sak

 

Tror det er mulig å bevise... Er såpass tydelig hva som har sjedd så vi får håpe de tar ansvar får sitt "Arbeid"... Hvis ikke kommer jeg til å gå vidre med saken.. Må vel mest sannsynelig ha ny blokk å muligens topp....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja huff en kjedelig affere..

Håper det finnes noen hyggelige og ansvarsbeiviste personer på det firmaet som byttet toppakningen før du fikk bilen da.

 

Ellers må jeg påpeke at du hadde en fin bil :)

 

-Tor Morten

 

Takk for det Tor Morten...:)

Ja, vi for håpe de tar ansvar... Ikke spesielt morro dette nei....:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag ble det klart hva som hendte når bilen min tok kveld lørdag morgen.... Jeg å Hans på Es har feilsøkt litt i dag å etter at vi tok av toppen viste det seg at det manglet en bit av toppen mellom syl. 4 og 5... Dessverre hadde også blokka fått sår grunnet dette... Hele feilen er mest sannsynlig pga. et toppakningskifte i oktober 2004, der boltene til toppen ikke var strammet til nok.(Sikkert uten moment) Dette var en måned før jeg kjøpte bilen. Litt surt kan man si... menmen,,, skal høre etter om det finnes noen garanti for jobben i morgen..... Jobben er gjort på et godkjent verksted. Noen andre som har hatt dette problemet Forresten?

 

Nå har jeg snakket med verkstedet som hadde inn bilen i 2004 å de nekter jo selfølgelig på at de har gjort noe galt... Har snakket me NAF i dag, å de mener jeg har en god sak.. Skal kontakte NAF-advokat i morgen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe nytt i denne saken da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe nytt i denne saken da?

 

Har nå fått bilen på veien igjenn, men det er ikke helt klart hvem som skal betale regningen enda... Har satt nafadvokat på saken så jeg krysser bare fingrene... Han mente nå jeg hadde en god sak i å med at feilen var så klar..

 

Har nå fått på større turbo (kx450), ny kam (7a), nye dyser (Rs2 grønne), sideskjørt å ny front.... mangler bare litt småjusteringer hos Egil nå....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.