Anbefalte innlegg

Ja.

 

Neste møte er altså 20.05.2005 klokken 18.00

 

Vi får eget lokale og tilogmed overhead =) Dette er da på Onkel i Kristiansund. Trappa opp ved baren.

 

SMS sendes ut noen dager i forveien. Og så får vi ordna en mail liste, så sender vi ut varsel der også.

 

Jeg snakker med komunen, sentrumsforeninga osv iløpet av uka. Oppdaterer når jeg vet noe mer.

 

PS. Har noen i lokallaget en prosjektor eller noe? Så kunne vi sett på klubbvideoen eller noe anna greier mens vi er der? (mulig det er prosjektor der.....er ikke helt sikker)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen i lokallaget en prosjektor eller noe? Så kunne vi sett på klubbvideoen eller noe anna greier mens vi er der? (mulig det er prosjektor der.....er ikke helt sikker)

 

Hadde vært kjekt om vi fikk tilgang på en slik, og som du skriver, kanskje kunne sett klubbvideo eller noe slikt.

Jeg kunne da også for eksempelt tatt med meg PC'n, også kunne vi kanskje hatt en liten plan/oversikt for gjennomgang av møtet via PowerPoint istede for på overhead slik som vi snakket om først.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært kjekt om vi fikk tilgang på en slik, og som du skriver, kanskje kunne sett klubbvideo eller noe slikt.

Jeg kunne da også for eksempelt tatt med meg PC'n, også kunne vi kanskje hatt en liten plan/oversikt for gjennomgang av møtet via PowerPoint istede for på overhead slik som vi snakket om først.

 

 

Hadde vært kjempe bra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.