Østfold : Endre språk på førerinfo...

Anbefalte innlegg

Hei

 

Er det noen på lokaltreffene i Østfold som har en VAG com, som kan hjelpe meg med å endre språk på kjørerinfo systemet til engelsk (hvis det lar seg gjøre)....??

Har kjøpt meg en Passat 2002 HighLine :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ganske sikker på at det lar seg gjøre. Jeg kan ta med meg laptop på Østfold treffet 22. mai hvis ingen andre kan hjelpe deg før det. Skal nok nedover til sarp en tur helga 29.4 - 1.5 også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott flott....

Da kan vi avtale nærmere. Hvis ikke det er noen andre da som har anledning på treffene ved ToyRus....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt sikkert at du kommer 1/5 ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva jeg vet så er det ingen av oss faste på samlingene som har VAGCOM desverre. Neste Toys R us samling er jo egentlig 1.mai, men da er det også treff i Valdres, tror vi er flere som drar dit og da ikke kommer på samling 1.mai.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har VAG-COM og er i Østfold/Spydebergområdet flere ganger i uken hvis det er til noe hjelp.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har VAG-COM og er i Østfold/Spydebergområdet flere ganger i uken hvis det er til noe hjelp.....

 

Javel..!!!

Jeg bor i Moss. Kunne du hjelpe meg en gang når du er i distriktet da?

Hva skal du ha for jobben?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal kanskje bortom der i helgen jeg og.

Send meg PM med nr jeg kan treffe deg på, så ringe rjeg deg hvis jeg skal bortom

 

Hvis BB eller Arne tar jobben gjør dere slik hvis dere ikke husker det:)

 

Velg 17 - Instruments

Velg Adaptation - 10

Velg kanal 04

 

Regner med det er Tysk på den og du vil ha Engelsk

Skal stå 1 der da, forandre dette til 2

Lagre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Javel..!!!

Jeg bor i Moss. Kunne du hjelpe meg en gang når du er i distriktet da?

Hva skal du ha for jobben?

Heisann, jeg skal være i Spydeberg i helgen så det passer enten i morgen kveld helst mellom 19 og 21 eller søndag ettermiddag. Vi kan feks møtes på Shell i Elvestad E18 ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann, jeg skal være i Spydeberg i helgen så det passer enten i morgen kveld helst mellom 19 og 21 eller søndag ettermiddag. Vi kan feks møtes på Shell i Elvestad E18 ?

 

Det høres perfekt ut....!!

Det er den lille stasjonen føre bakken med alle fotoboksene ??

Klokken 1900 passer fint for meg :)

Hva skal du ha for jobben ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er den lille stasjonen føre bakken med alle fotoboksene ??
Stemmer det. vi sees kl 19 i morgen kveld... og det er selvfølgelig gratis! Bare se etter en blå Audi. Vi sees : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det. vi sees kl 19 i morgen kveld... og det er selvfølgelig gratis! Bare se etter en blå Audi. Vi sees : ja :

 

Superdupert...!!!

Da sees vi der klokken 1900 :glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det fikset. Arne hjalp meg. Tusen takk for hjelpen Arne, og takk for en hyggelig prat : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det lik framgangs måte på en A4 2002 modell eller ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det lik framgangs måte på en A4 2002 modell eller ?

 

Tja, slettes ikke umulig. Men siden jeg ikke er eksperten her (som du sikkert har skjønt) overlater jeg å svare på dette til andre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det lik framgangs måte på en A4 2002 modell eller ?

 

Det gjøres nok med vag-com ja, men muligens på en annen måte/andre verdier. På min bil så er det endring av kodeverdi på instrumentet som bestemmer språket.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det lik framgangs måte på en A4 2002 modell eller ?

Er samme måte der og mener jeg ja. Ser det i tilfelle ganske fort med vag-com i tilfelle

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gjøres nok med vag-com ja, men muligens på en annen måte/andre verdier. På min bil så er det endring av kodeverdi på instrumentet som bestemmer språket.

 

Sender en STOR takk til deg også Bjørn, som velvillig hjalp Arne med å finne pluggen i bilen min :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.