Audi S4 2.2T C4 (92)- AAN manuell

Anbefalte innlegg

SOLGT!

 

 

 

Hei!

 

Vurderer å selge min kondemnerte S4 2.2T!

 

Bilen selges som den står med alt av deler jeg har og felger for 22000 kr :) Tror ikke dette er en upris, da bilen virker i veldig bra stand!

 

6. Januar ble jeg påkjørt BAKFRA og bilen ble taksert vrak etter en stund.. Skiltene ble levert for snart 2 uker siden da jeg har fått parkert den innelåst.

 

Bilen starter og går som et skudd, Ingen problemer etter skaden (Eller før)! Bilen er fullt kjørbar, kjørte ned til skadeverksted etter det smalt. Og har hatt et par turer med den etter det for å ikke la den råtne helt stakkar :P

 

Det er bakskade høyre skjerm, bagasjeluke, bakfanger og egentlig allt bak på høyre side.. :P Unntatt det nye simmons effektanlegget som har vært på bilen i kanskje 1 måned maks!

 

Bilder er vedlagt!

 

 

Om denne bilen er noe å rette opp kommer ann på personen som spør, har man tilgang til åfå det litt rimeligere enn verkstedet tar for privatpersoner er det jo en mulighet.. Men det er mange gode deler og ikke minst motor å hente!

 

Bruker minimalt med olje og ikke vann!! Ingen ulyder!

 

En del nytt som bla:

- Nytt simmons catback eksosanlegg. (3tom- PEN lyd)

- Byttet regreim og vannpumpe på Meca verksted rett etter jeg kjøpte den.

- Byttet olje og filter på motor for 10 mil siden maks.. Kvelden før det smalt -.-

- Nye plugger fra Møller.

- Byttet bensinfilter.

- Ny Forge resirkventil.

- Nytt oljefilter følger med. Bestillte dobbelt :P

- Nytt KN innsatsfilter følger med.

- Felg ogg dekk tror jeg vil bli solgt separat, hvis vedkommende ikke er interresert i pakkepris. (18 toms tøffe felger) Specs og bilder kommer i morgen

- Bærekule høyre side foran følger med uåpnet!

- 290 chip som fungerer utmerket!

- Full tank med 99 bensin!

- Får med et par panserdempere ekstra da møller dobbelbestilte og jeg betalte for en..

- ALT det elektriske fungerer med unntak av noen knuste pærer bak.. (...) Og takluke fungerer ikke, fikk med ny "bryter" men rakk aldri å bytte det!

- Finnes ikke rust!

- Quattro stoler i stoff- grå!

- Minimalt slitt S4 ratt.

- Byttet fra åpent filter til org luftfilterboks med fungerende LMM.

- Senkesett sitter det på den, fortsatt stiv og fin og sitter klistret på veien!

- Orginalgrill følger med.

 

Dokumentert Triptellerskiftet på 187000 km, og har gått 63000km på ny teller. Så ca 250000 km har bilen rullet.

 

- Regreim og vannpumpe ble byttet på 59222 km på Meca.

- Olje og filter ble byttet på ca 63000.

 

Komplett servicehefte frem til 187254 km. Også vannpumpe og regreim på 59222 km.

 

Og alt det andre nevnt over er byttet like før som nevnt tidligere!

 

 

 

God bil som er morsom å kjøre, synd jeg ikke fikk hatt den så lenge.. Det mest negative er at stereoanlegget er bare søppel.. Men er en forsterker bak der og 2 stk 6*9 i hattehylle som ikke er tilkoblet. Pga mistanke fra forrige eier om at de tømte batteriet, noe jeg ikke har hatt problem med!

 

 

Er du interresert eller har spm ta kontakt på 90738477! Eller via PM..

 

 

 

BILEN SELGES IKKE I DELER!! Da jeg ikke har så mye peiling på motor selv og helst vil få frigjort litt plass!

 

 

Kun seriøse bud vurderes! Bilen fungerer helt utmerket, og startet med en gang den 22.02 etter å ha stått i ca 4 uker! HELT komplett delebil eller oppussingsobjekt! Så kom gjerne med bud

 

 

Bilen selges 25000 som den står! Alle bud noteres, så ta kontakt!

 

 

PS! Ville anbefalt å hente bilen på henger hvis du er glad i førerkortet ditt !

 

MANGE flere bilder kan lett ordnes via mail.. men fikk ikke lov til å ha fler..

 

 

Mvh. Marius

 

8121400_720x0.jpg

 

20120222_164624.jpg

 

20120222_164851.jpg

 

20120222_164343.jpg

 

Lagt til etter 3 Days 20 Hours:

 

Bilen ligger nå også på Auto-DB: 1430002

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er nå SOLGT :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.