Åpen dag Møller Ryen 5/5-12 loddsalget går til veldedig formål

Kommer du?  

44 stemmer

  1. 1. Kommer du?

    • Ja
      35
    • Nei
      2
    • Kanskje
      7


Anbefalte innlegg

nå jeg tenker: ja til global oppvarming:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trøtt.no

Men da ses vi snart folkens:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pokker som det snør da.. Får se ann litt utover her

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tatt en tur innom ryen. Er ikke noe snø her. Ringveien er også helt bar, så det er ingen unskyldning til å ikke å komme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe snø? På Mortensrud snør det som bare det.. Ligger vel 5cm her

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe snø? På Mortensrud snør det som bare det.. Ligger vel 5cm her

Jøss, lokale forhold må jeg si. Jeg bor litt lenger "ned", Bryn, her regner det bare.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra selvvask ved ryen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra selvvask ved ryen?

 

softwash på oppsal eller bensinstasjonen på andre siden av rundkjøringen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var en utrolig bra opplevelse. Har truffet så mange greie folk i klubben i dag att jeg blir helt rørt. For noen trivelige mennesker dere er. Jeg blir nok og se på flere treff framover :) (bitt av bassilen.no)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott arrangement, med masse flotte biler! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk til alle som trosset været og stilte opp. Det står det virkelig respekt av.

 

Ellers vil jeg oppsummere dagen som meget vellykket og vil også bringe en takk videre fra møller ryen.

 

De er kjempe positive til å gjøre dette som en tradisjon hvert år, så det blir en ny åpen dag i 2013 ;-)

 

Ellers ble det gitt 2500 kroner til kreftsyke barn. Noe jeg også tror de setter pris på.

 

Takk nok en gang til alle som stilte opp for å gjøre denne dagen akkurat til det vi håpet på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se her ja, jeg skulle jo på treff på søndag???? Ser at datoer er noe jeg roter med, det var dumt!! Hyggelig for dere som stilte opp da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd du tok feil av dagen, for dette var ett knall arrangement

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et kjempefint treff tross dårlig vær i dag tidlig! Det var en del oppmøtte, og vi fikk i tillegg en liten tur i den nye Bobla :)

 

Knipset noen bilder som jeg la ut i en egen tråd da det ble noen. Det er bare å fylle på om det er flere som sitter på bilder.

 

Bildetråd: Åpen dag Møller Ryen mai 2012

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggelig treff, deilig med en dag fri... :)

Fikk testet Beetle 160hk, Passat CC og Amarok...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bra treff, artig å stadig bli kjent med nye fine mennesker med de rette vinklinger vedr bil;)

Jeg kommer sikkert rullende ved en senere anledning, da satser vi på opptil flere plussgrader....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var en utrolig bra opplevelse. Har truffet så mange greie folk i klubben i dag att jeg blir helt rørt. For noen trivelige mennesker dere er. Jeg blir nok og se på flere treff framover :) (bitt av bassilen.no)

 

Gratulerer med fin premie :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med fin premie :)

 

Takker og bukker, hadde ALDRI i mine villeste drømmer trudd jeg skulle vinne noe som helst. så var helt konge og vinne både bilpleie pakka og pioneeren.

 

Som du sikkert så på a4'n så trenger den bilpleie pakka + endel til for og bli strøken hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker og bukker, hadde ALDRI i mine villeste drømmer trudd jeg skulle vinne noe som helst. så var helt konge og vinne både bilpleie pakka og pioneeren.

 

Bla bla din heldigris:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ligger på sofaen og pleier forkjølelsen og : smil :: smil :: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker og bukker, hadde ALDRI i mine villeste drømmer trudd jeg skulle vinne noe som helst. så var helt konge og vinne både bilpleie pakka og pioneeren.

 

Som du sikkert så på a4'n så trenger den bilpleie pakka + endel til for og bli strøken hehe

 

Så det var du som stakk av med alle premiene ja : haha : Gratulerer! :) Hva var det i autoglym pakka, av ren nyskjerrighet? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

That's me... hehe

 

Det var 6 svamper til og legge på polish med, en hel pakke polerings og pussekluter, microfiber klut, vaskesvamp, bodywork shampoo konditioner, metal polish, paint renovator, ekstra gloss protection, car glass polish, active insect remover, instant tyre dressing og ultra deep shine + ett hefte med div bilpleie tips :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heldiggris, Lena : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

That's me... hehe

 

Det var 6 svamper til og legge på polish med, en hel pakke polerings og pussekluter, microfiber klut, vaskesvamp, bodywork shampoo konditioner, metal polish, paint renovator, ekstra gloss protection, car glass polish, active insect remover, instant tyre dressing og ultra deep shine + ett hefte med div bilpleie tips :D

 

Flott pakke for å teste ut diverse med! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.