Div deler fra hvit Cab mk1 golf GTI 81 mod

Anbefalte innlegg

Snart ferdig med demonteringen av en delebil jeg har hatt ståenes og selger noen deler fra den.

 

Fåreløbig er dette tilsalgs :

 

Bakluke med en liten bulk som skulle være grei og rette ut 300,-

 

Grønne sideruter bak 300,-

 

Komplett førerdør med justerbar speile og grønne ruter 750,- "Hull etter høytaler i dørtrekk"

Komplett passasjerdør med justerbar speile og grønne ruter 750,- "Hull etter høytaler i dørtrekk"

 

Grønntona bakrute med varmetråder og ramme 300,-

 

Baklykter svarte 200,- for begge ?

 

Høyre og venstre vindusheis til sideruter bak 100,- pr stk.

 

Skrudd stålbjelke under/bak dasjbord 100,- ?

 

Ribba GTI dasjbord "ikke strøkent" 100,- ? Får også med underdelen.

 

Svart teppe....blir kansje pent med en skikkelig vask og rens ? 150,-

 

Prisene er lagt ut i forhold til hva jeg ville ha gitt for delene.....men kom gjerne med bud. Skal prøve og få lagt ut noen bilder ettervært, men er temmelig ny på forumet med og legge inn slikt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Har du støtfangere foran/bak og evt instrumentpanel med fungerende turteller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, instrument panel har jeg ivertfall flere av :) Jeg vet ikke om noen av dem virker da dette er deler som har fulgt med andre biler jeg har kjøpt, men regner med at de er i orden. Jeg husker ivertfall at plastplata som fungerer som fordelingskort på det ene panelet er loddet etter at en krets var brent. Men jeg er også ganske sikker på at det er en lett oppgave og skru over turtelleren fra ett panel til ett annet. Det var en masse løse ledninger i bilen jeg demonterte så turtelleren var ute av drift.

 

Men en turteller som fungerer finner vi sikkert til deg :)

 

Fangerene skal jeg bruke selv, men det var ikke orginale som satt på bilen jeg demonterte "stylingfangere av noe slag".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK

 

Sender du meg en pris på PM?

 

Hyl ut om du kommer over mk1 front og bakfanger, plastskjørt og fangere skal bort fra -89 modellen.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.