Anbefalte innlegg

Gjorde genitrikset å bruke en veldig sterk såpe (ikke bilsåpe) kombinert med bruk av varmtvanns høyttrykkspyler. Tosk.. Virker som om klarlakken har flasset av. Håpet at noen her inne kunne fortelle meg hvordan jeg skal gå fram for å rette opp i skadene best mulig? Se vedlagt bilde (dårlig bilde, mye refleksjon)

ImageUploadedByTapatalk1330010123.752707.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt klart klarlakken som har sluppet der ja, men om det er pga vaskemiddelet ditt skal jeg ikke si noe om. Uansett, for å utbedre skaden må det klarlakkes på nytt, fortrinnsvis hos et lakkverksted.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Levere til lakkering? :P Merker fort om klarlakken har gått av eller ei, og det ser jo forsåvidt ut som det er tilfelle her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har døren vært opplakkert?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

typisk hvis for eks forskjerm er bytta og dem lakkere tilstøtende flate på fordøra.. da pusses det ok fremst på døra der farge blir lagt og mindre ok bak på døra der kun klarlakk blir lagt.. såkalt utflekking.. blir ofte dårlig heft..

 

da blir det å slipe ut der klarlakken har gått av, og pusse hele døra for så å legge ny klarlakk på hele..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har døren vært opplakkert?

 

Det vet jeg dessverre ikke:( Kun her det skjedde så kan jo være at lakken har hatt dårlig feste ved opplakkering eller no.. Er ikke dør, men venstre skjerm bak på A4 Avant. Bakdøren som er til venstre i bildet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.