Lokallagstreff: Torsdag 1. mars - Peppes Pizza i Tønsberg

Anbefalte innlegg

Da var det allerede en måned siden årsmøtet, og vi drar igang med nytt lokallagstreff på stamstedet vårt; Peppes Pizza i Tønsberg. Vi møtes 18:30 for hyggelig prat over en liten matbit (om man ønsker) - husk gratis parkering fra 18:00 på plassen rett utenfor trappa.

 

Kommer du? : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, stiller i flatgolf om været tillater.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg skal sette opp alarm på telefonen min denne gangen.. Hver gang jeg planlegger å komme, så kommer jeg på det i 22-23 tiden på kvelden :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg skal sette opp alarm på telefonen min denne gangen.. Hver gang jeg planlegger å komme, så kommer jeg på det i 22-23 tiden på kvelden :P

 

Det må du definitivt gjøre, for nå er det lenge siden vi har sett deg! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må du definitivt gjøre, for nå er det lenge siden vi har sett deg! :)

 

Da er det notert på telefonen, med alarm litt før :) Sees! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer + 1-3 andre medlemmer fra tønsberg/nøtterøy. Alle stiller med nyvasker A4: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg regner med at jeg kommer...Må undersøke hvilke planer som allerede er skrevet i stein og ikke kan endres.

 

Jaggu sa jeg smør. Selvfølgelig kom det noe i veien. Jeg må plukke opp gjester på Torp i forbindelse med dåpen til Henrik i helgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg regner med at jeg kommer...Må undersøke hvilke planer som allerede er skrevet i stein og ikke kan endres.

 

Jaggu sa jeg smør. Selvfølgelig kom det noe i veien. Jeg må plukke opp gjester på Torp i forbindelse med dåpen til Henrik i helgen.

 

Hehe..

Du skal vel ikke ha eksamen etter hvert også vel? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe..

Du skal vel ikke ha eksamen etter hvert også vel? :P

 

Hehehehe : haha : Nei jeg håper da jeg slipper unna fler av de.

Men fattern og søstern dukker opp på Torp kl 18:35 i kveld. Så det blir trangt om tid...: gråter :

Vi snakkes. Hils alle som kommer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehehehe : haha : Nei jeg håper da jeg slipper unna fler av de.

Men fattern og søstern dukker opp på Torp kl 18:35 i kveld. Så det blir trangt om tid...: gråter :

Vi snakkes. Hils alle som kommer!

 

Poenglanggrenn....? Dere får ha lykke til i helgen, da! Hilse mor og hovedpersonen! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oooooog når jeg først har lagret det på tlf og var SÅ klar for og komme.. Så kan det hende det har kommet noe i veien allerede .. -_- .. Men får se om jeg ikke får lurt meg innom ei litta tur :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I'll be there;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for knallbra treff, ble en bra gjeng der i dag! :)

Rakk å bytte nærlyspære og sette inn LED park med luremotstand på A4-cabben når jeg kom hjem også! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.