Leder/styremedlemmer og info om Vestfold.

Anbefalte innlegg

Andreas og jeg har snakket litt om at infoen i Treffpunkt ang Vestfold lokallag må oppdateres. Skal da stå Møller istede for Jarlsberg bl a.

Og,hvis Andreas får et verv på årsmøtet har jeg sagt at jeg kan være "midlertidig" lokallagsleder. "Eller som jeg kaller det; fungerende lokallagskontakt." Dvs at jeg kan stå i Treffpunkt med tlf og mail og gjøre avtaler med Møller etter ønsker fra dere bl a.

Men vi trenger noen nye styremedlemmer. Hvis Andreas fortsetter som lokallagsleder har jeg sagt at jeg vil være/kan være i styret. Jeg har også spurt Bjørn Eirik om han vil. Dette er jo ikke verdens mest slitsomme jobb, men det er greit å ha noen der som er sånn passe aktive på forum og noen treff.

Så her er det bare å komme med noen fornuftige meninger..........høres dette greit ut?

Noen flere som har lyst til å være styremedlem?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Høres veldig bra ut thomas!! Og det er bra at ordner så mye som du gjør :-)!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Thomas

 

Stå på Thomas, vi trenger noen som sparker oss i baken å drar oss i ørene.

Kan være behjelpelig som styremedlem, men hvis det er andre som vil også så kan de få første retten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker. Det var jo bl a dere jeg var ute etter svar fra siden dere er i styret nå. Anyone else?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden fristen for innsendelse av stoff til Treffpunkt er 22.april så kommer jeg med følgene forslag som Andreas får inn i bladet:

 

Div info om møtested på Møller og ADR TIL TERMINLISTA på nettet og RIKTIG FORUM ADR.

Deretter som følger:

Leder: Anderas Skotner med mail og mobilnr : ja :

Styremedlem1: Thomas L. Olafsen med mail og mobilnr : ja :

Styremedlem2: Geir Christensen (med mail og mobilnr?): klø :

Styremedlem3: Bjørn Eirik Ødegård (med mail og mobilnr?): klø :

 

Så blir jeg MIDLERTIDIG lokallagsleder hvis Andreas får et verv på årsmøtet den 23. Regner med at Andreas kan ordne det selv om det er en dag over fristen til Treffpunkt.................. : hjelp :

 

Noen invendinger mot/for dette? Hvis ikke tror jeg vi gjør det slik...."den som tier samtykker" men jeg vil gjerne ha noen innspill her for det.....: popcorn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal jeg få dette inn i treffpunkt. Tar også med nyhet ang. gocart (les egen tråd).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo bruke bjorn.odegard[at]gmail.com for min del. Ellers er det jo sikkert greit å bruke forumet! ;) Andreas, du har i hvertfall mobnummeret mitt hvis du føler for å sleneg det med!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og du har vel meg siden vi har maila og den ligger jo på profilen.....

 

SUPERT GUTTÆR!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ble det ikke noe verv på Andy innafor så da er han back in black og jeg slipper å være leder......Passer greit i henhold til studentlivet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.