Mercedes 300TE ønskast byttast i golf 2

Anbefalte innlegg

Eg ønska å bytte til meg ein golf 2 før sommaren, helst GTI. Kunne tenkt meg å bytta i mercedes 300TE'en min som eg har, fordi eg savna å kjøyre golf. Mercedesen e som sakt ein 3 liter 12ventilar, de e litt småfiks på den(foringar og ein dempar som har sett bedre dager). Den har gått 306 000km(de e lite til mercedes å være). Den e veldig behagelig å kjøyre, og flytta fort på seg for den som måtte ønske det! Det er hengarfeste, og om eg ikkje hugsa feil kan du dra opp til nesten 1600kg me den. om de e nåken som e intressert eller lure på nåke eller har ein golf 2 til salgs, e de berre å ta kontakt :) helst i sogn og fjordane/hordaland området:p send pm so kan eg sende bilder av mercedesen :)

 

Lagt til etter 19 timer 5 minutter:

 

Bilde kjeme seinare i dag. Du kan foresten og nå meg på 46651188 ;) so kan eg sende bilde :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.