Anbefalte innlegg

Er på jakt etter bil med hengerfeste og dra kapasitet på over 2 tonn :)

 

Sålangt er A6 allroad å Transporter til vurdering..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med Nissan navara? Har en 2003mod tilsalgs;)

3T hengervekt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Amarok. 2,8T. med manuell innkobling av 4x4. Ny versjon kommer til sommeren, 8-trinns DSG 180 HK. På den blir maks hengervekt 3,2T.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nissan patrol har 3,5T hengervekt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passat 3C har også 2 tonn hengervekt med 4-hjulstrekk. Noen modeller av Tiguan har vel også godt over 2 tonn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passat 3C har også 2 tonn hengervekt med 4-hjulstrekk. Noen modeller av Tiguan har vel også godt over 2 tonn.

 

2.2 tonn tror jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Maks pris på 200 000kr ;) Helst ned mot 100k.. Men alt vurderes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finn deg en T5 da på Finn.no..

Du som skrur selv burde fått tak på den som gikk forrige dagen. 06mod kort, 4motion, med det meste.. 79000km, 90k ;) Litt ulyd i motor..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finn deg en T5 da på Finn.no..

Du som skrur selv burde fått tak på den som gikk forrige dagen. 06mod kort, 4motion, med det meste.. 79000km, 90k ;) Litt ulyd i motor..

 

Ja ser litt på de men frister ikke helt å ha så stor bil til bruksbil men er jo en stor fordel såklart når jeg kanskje ska på treff :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja ser litt på de men frister ikke helt å ha så stor bil til bruksbil men er jo en stor fordel såklart når jeg kanskje ska på treff :)

 

Ingen av kompisene mine ville ha så stort som bruksbil heller.. Begge de av banebil og er påtreff..

Angrer ikke et sekund en gang. Mega deilig å ha god plass til alt mulig enten en skal på banetreff, eller handle/hente ting til hverdags.;)

T5 er jo også veldig god å kjøre om man har comfort vegg og armlener.. Sterk og fin! Lettkjørt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.