Gjeldende rabattavtaler Agder

Anbefalte innlegg

Hei:)

 

Jeg driver og skal rydde opp litt i forumet "Partnere/Rabattavtaler". Kan noen av dere ta en rask titt innom her og gi meg beskjed om alle firma fremdeles eksisterer og eventuelt om dere har opplevd at rabattavtalen hos noen ikke er gjeldende lenger?

 

På forhånd takk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har vel også avtale med Meca og Torshov? Eller er de ikke opplistet her pga at de kanskje er landsdekkende? Jeg har i alle fall fått rabatt når jeg har nevnt dette....

 

Samme gjelder vel kanskje Gumpens Auto(VW Audi forhandlerene her i Kristiansand)? Har fått rabatt der også (men ikke nå nylig, da jeg ikke har handlet noe hos dem på ei stund).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Landsdekkende avtaler skal også stå under lokallaget. Det fikser jeg etterhvert nå.

 

Hvis ingen sier noe i mot Gumpens Auto, så fører jeg også denne inn:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gumpens er jo Møller, så her gjelder de 10% vi får av de vell? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får Møller-rabatt på Gromstad Auto i Arendal, men hvordan det er med Gumpens Auto vet jeg ikke. Husk at begge disse firmaene er privateid, de er ikke eiet av Møller, så dermed er det opp til firmaet selv om de vil gi oss rabatten eller ei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fella, handla på gumpen i dag :P haha, var bare 130 kr, men kunne jo ha sjekka om rabatten var der enda :P jaja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant som du sier Per, jeg har hvertfall aldri hatt noe trøbbel med det på Gromstad :)

 

Autopower har heller aldri vært noe problem å få rabatt hos, lenge siden jeg har handlet hos de nå da..

 

Mekonomen har jeg aldri prøvd hos, men er det ikke noe rabatt å hente der også? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har aldri hørt noe om at vi har rabatt hos Mekonomen i Arendal. Tror ikke det er en landsdekkende rabatt.

 

Rabattavtalen hos Bilomsetningen står fremdeles ved lag, så vidt jeg vet. Hvis ikke, så gi meg beskjed!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi har vel rabatt på bilradiospesialisten i Kristiansand! Jeg har hvertfall fått rabatt der ved å vise medlemskortet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får Møller-rabatt på Gromstad Auto i Arendal, men hvordan det er med Gumpens Auto vet jeg ikke. Husk at begge disse firmaene er privateid, de er ikke eiet av Møller, så dermed er det opp til firmaet selv om de vil gi oss rabatten eller ei.

 

De gangene jeg har vært på Gromstad, så har jeg fått 10% på deler, men ikke på arbeid.

På Gumpens har jeg fått 10% (+ litt til) på både deler og arbeid :)

Begge plassene har lagt inn VACN-medlemskapet mitt i systemet sitt, så har ikke måttet vise kortet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan bekrefte at vi ikke har har rab hos Mekonomen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle vi prøvd å fått til noe der? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke gjort noe det nei, legger igjen noen kr der i året på Olje og div:) Hvem andre er det som har Castrol olje her i Arendal til en fornuftig pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi har vel rabatt på bilradiospesialisten i Kristiansand! Jeg har hvertfall fått rabatt der ved å vise medlemskortet:)

 

Bilradiospesialisten er dessverre lagt ned.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med Per Hagen? handler en del der, får alltid varer som passer, og servicen syns jeg er god.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fevik Dekk hadde vært plassen å hatt en avtale :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fevik Dekk hadde vært plassen å hatt en avtale :D

 

Vi har (hadde - vet ikke om den er brukbar enda?) en avtale med Dekkomsetning på Hornnes, som jeg tror leverer til Fevik Dekk. Kanskje noen klubbmedlem på Evje kan sjekke om vi fremdeles får rabatt på Dekkomsetning? Husker jeg fikk en gunstig pris på et sett OZ Superturismo der oppe en gang... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.