Gjeldende rabattavtaler Bergen

Anbefalte innlegg

Hei:)

 

Jeg driver og skal rydde opp litt i forumet "Partnere/Rabattavtaler". Kan noen av dere ta en rask titt innom her og gi meg beskjed om alle firma fremdeles eksisterer og eventuelt om dere har opplevd at rabattavtalen hos noen ikke er gjeldende lenger?

 

På forhånd takk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oljelageret.no er utgått! Veldig synd for de har veldig gode produkter...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var på mekonomen i fyllingsdalen idag å handlet litt. viste klubbkort men "klubben" ligger ikkje inne i mekonomen sitt rabattsystem. så dette må fikses fekk eg beskjed om. så klubben må vel kontakte mekononen for å få lagt vacn inn som rabatt kunde.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var på mekonomen i fyllingsdalen idag å handlet litt. viste klubbkort men "klubben" ligger ikkje inne i mekonomen sitt rabattsystem. så dette må fikses fekk eg beskjed om. så klubben må vel kontakte mekononen for å få lagt vacn inn som rabatt kunde.

 

dette høres merkelig ut..

jeg har handlet endel hos mekonomen i åsane i det siste, og har alltid fått rabatt ved og vise kortet!

vet dog ikke hvordan de gjør det i sine systemer..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått god pris på mekonomen i fyllingsdalen! Merkelig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var på mekonomen i fyllingsdalen idag å handlet litt. viste klubbkort men "klubben" ligger ikkje inne i mekonomen sitt rabattsystem. så dette må fikses fekk eg beskjed om. så klubben må vel kontakte mekononen for å få lagt vacn inn som rabatt kunde.

Fått rabatt her når jeg spør, men de fører det bare på "den luftkjølte vw klubben" jeg ikke husker navnet på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har fått rabatter eg og før, men idag sa dei at det må komme inn i systemet. før så har dei bare gitt "div rabatter" eller ført det på ein anna klubb.

ein gang fant dei vacn under som bergen vw klubb.

men eg sa at eg skulle gi beskjeden vidare, så det har eg gjort, så den som har ansvaret for rabatt systemet får ta ein tlf til mekonomen i fyllingsdalen og høre.

slik eg forstod det så ville dei sikkert at rette kunder skulle komme under rett "kategori" for å sjekke kor mykje dei selger til kvar registrrerte kunde/bilklubb

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rabatt avtalen med dekk1 ligger ikkje i systemet til dekk1. handlet dekk der idag og viste medlemskort og at vi låg under vacn bergen, men det låg ingenting om vacn på intranettet deiras. men fekk nokre rabatter da dei fant ein veldig gammal avtale.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

AST Performance... Eksisterer disse enda? De har ingen hjemmeside lenger i alle fall??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei,de er ferdige.

 

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vi noen avtaler med Meca? Mekonomen? Bilextra? som gjelder for alle butikkene deres?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vi noen avtaler med Meca? Mekonomen? Bilextra? som gjelder for alle butikkene deres?

 

Nei, ikke landsdekkende, men det er flere lokale avtaler med nevnte bedrifter, bare se gjennom rabattavtalene til de stedene du finner interessante:)

 

Men vi har landsdekkende avtale med Veng, Torshov og Hellanor som gjerne er noe tilsvarende?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avtalene hos Meca og Hellanor i bergen er ihvertfall aktive. Men jeg var hos Quality Wheels&tuning litt tidligere i sommer og kjøpte et luftfilter og der hadde vi ingen rabattavtale. De sa at noen i fra klubben hadde vært i kontakt med de angående en avtale men de hadde ikke hørt noe mer. Så det er kanskje noe å ta tak i for de som har ansvaret for rabattavtalene? Qwt sa at de var positive til å få det til ihvertfall:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vi noen avtaler med Meca? Mekonomen? Bilextra? som gjelder for alle butikkene deres?

 

quote mitt svar fra tidligare i tråden eg ang mekonomen

 

har fått rabatter eg og før, men idag sa dei at det må komme inn i systemet. før så har dei bare gitt "div rabatter" eller ført det på ein anna klubb.

ein gang fant dei vacn under som bergen vw klubb.

men eg sa at eg skulle gi beskjeden vidare, så det har eg gjort, så den som har ansvaret for rabatt systemet får ta ein tlf til mekonomen i fyllingsdalen og høre.

slik eg forstod det så ville dei sikkert at rette kunder skulle komme under rett "kategori" for å sjekke kor mykje dei selger til kvar registrrerte kunde/bilklubb

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er lokallagene selv som styrer med lokale avtaler, så det er ikke noe problem om dere ordner det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er lokallagene selv som styrer med lokale avtaler, så det er ikke noe problem om dere ordner det:)

 

Ja, hadde vert supert om noen av de som styrer kunne ordnet noen avtaler som også gjerlder butikkene til Meca, Mekonomen, og Bilextra i Åsane. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjør på:) Gjerne lokallagslederen deres tar på seg oppgaven? Om ikke, så er det samme hvem av dere i Bergen lokallag som fikser det. Bare oppdater meg etterpå så får jeg lagt det inn i rabattavtaletråden:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, hadde vert supert om noen av de som styrer kunne ordnet noen avtaler som også gjerlder butikkene til Meca

 

Hos Meca i åsane har vi 23% på alt, meget bra avtale, har handla der endel selv;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begge dekkavtalene som ligger her er døde. De er prøvd og "finnes" ikke..

 

Mvh

 

Jarle

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hos Meca i åsane har vi 23% på alt, meget bra avtale, har handla der endel selv;)

 

Denne avtalen ligger sentralt, ikke på Vacn Bergen. 23% på bildeler og betraktelig mer på olje.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere har nå fått en ny rabattavtale! Gå inn på vacn.no/rabattavtaler og sjekk :)

 

Om det er noen avtaler dere har som ikke ligger under Bergen Lokallag på denne siden så gir dere meg beskjed og info i denne tråden så fikser jeg det :)

Abonnerer på denne tråden så jeg vil alltid se det på ett eller annet tidspunkt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.