Gjeldende rabattavtaler Vestfold

Anbefalte innlegg

Hei:)

 

Jeg driver og skal rydde opp litt i forumet "Partnere/Rabattavtaler". Kan noen av dere ta en rask titt innom her og gi meg beskjed om alle firma fremdeles eksisterer og eventuelt om dere har opplevd at rabattavtalen hos noen ikke er gjeldende lenger?

 

På forhånd takk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får greie club rabatter hos Mekonomen i Horten. Ser ikke de på lista, men handla der senest forrige uke med vwaudi-club rabatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller Tønsberg - rabatten ser ut til å gjelde enda.. Får den uoppfordret (da de kjenner meg igjen).. : flau :

Dog ser det ut til å være 5-15%, ikke 8-18%.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I tillegg har vi rabatt både hos Mekk på Sjøsiden i Horten (bildeler) og Bilxtra i Horten, litt varierende og man må fremvise medlemskort ved kjøp.

Kristians observasjon ser ut til å gjelde Møller Horten også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet noen av dere om firmaet Kursiv Skilt & Dekor AS er nedlagt?

Driver og retter opp i manglende logoer i rabattavtalene og fant i den forbindelse ut at nettsidene deres er ute av drift.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller Horten, Bamse Metall bil & Deler, Mekonomen Horten og Mekk er jeg sikker på vi har gjeldende rabattavtaler hos.

 

Norwegian Modellers er jo en ny avtale som BE ordnet.

 

 

 

En idè Robin, få tatt det opp i styret et skjema som medlemmer kan ta med som blir fylt ut (og stemplet), mailet tilbake til klubben og lagret så vi har en mer fast og skriftlig avtale på våre rabattavtaler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hva med Kursiv Skilt og Dekor AS? Er de nedlagt eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser ikke sånn ut, de er fremdeles høyst aktive på sin Facebook side: https://www.facebook.com/pages/Kursiv-Skilt-Dekor/115881651818388

 

Edit: Flott forslag Chris, et slik standardskjema hadde vært supert!

 

Takk :)

Da virker det som om de har gått vekk fra hjemmeside og kun bruker facebook. Har oppdatert dette i oversikten over rabattavtalene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Apropos: Fikk senest forrige uke rabatt (ca. 15% på noen lakkbokser) på Bilxtra (Jøntvedt) i Tønsberg, og vi får fortsatt 'bra' rabatt på Mekonomen i Tønsberg. :)

Samme med Bilxtra og Mekonomen i Horten sist jeg var innom der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.